1

Onderwerp: Facebookpagina maken zonder KvK: wat kies ik?

Er wordt mij regelmatig gevraagd waarom ik met al mijn taarten geen speciale facebookpagina aanmaak, om alle baksels te showen.
Nu wil ik dat wel doen, maar ik loop meteen al vast. Ik heb namelijk geen idee wat voor soort pagina ik kiezen moet.
Ik kan kiezen uit de volgende soorten:

-lokaal bedrijf of lokale plaats
-bedrijf, organisatie of instelling
-merk of product
-artiest, band of bekende persoon
-amusement
-goed doel of comunity

Nu vallen die laatste drie al af.
Officieel heb ik geen bedrijf, maar toch neig ik een beetje naar één van de eerste twee.

Wie heeft er enig idee wat voor soort pagina ik het beste aan kan maken?
En zijn er meerderen die zonder KvK-nummer toch een soort van fanpage hebben?

2

Re: Facebookpagina maken zonder KvK: wat kies ik?

het was voor mij lang zoeken ... kon het niet vinden , maar uiteindelijk heb ik een fb pagina persoonlijke blog

ik weet alleen dat ik eerst een pagina heb aangemaakt ik een ander onderdeeel en het later pas kon veranderen in Persoonlijke Blog

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Re: Facebookpagina maken zonder KvK: wat kies ik?

Bedankt voor het zelf melden, ik heb je topic inderdaad naar het WWW verhuisd.

Als je - ook zonder bedrijf - voor anderen bakt, of als dat in ieder geval ook je opzet is, dan zou ik kiezen voor lokaal bedrijf / lokale plaats. Als het dan lukt, kun je altijd net als spidygirl switchen naar persoonlijk blog.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Facebookpagina maken zonder KvK: wat kies ik?

Ik heb ook eerst voor een ander moeten kiezen, ik dacht lokaal bedrijf/lokale plaats. Vervolgens heb ik het later kunnen veranderen naar persoonlijke blog! Succes :)

5 Laatst bewerkt door Siena (03-01-2014 20:07)

Re: Facebookpagina maken zonder KvK: wat kies ik?

je kunt ook kiezen voor 'eten/ boodschappen'  (dat staat bij lokale bedrijven geloof ik)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

6 Laatst bewerkt door astap79 (30-05-2016 20:18)

Re: Facebookpagina maken zonder KvK: wat kies ik?

Hallo,
Ik vroeg me af wanneer je dit dan kan veranderen naar persoonlijke blog?
Ik zat ernaar te kijken om zo'n hobby pagina aan te maken op Facebook, maar heb hem nu dus ingesteld op bedrijf/lokale plaats, hier moest je dus je adres en alle gegevens invoeren.
Ik wil graag die persoonlijke blog maken, hoe doe ik dit? :)


Edit: Ik ben er ondertussen al uitgekomen, maar vraag me nu af of ik alle gamaakte foto's met beschrijving kan kopieëren naar mijn taarten pagina? dat blijkt niet te kunnen, dan moet ik alle foto's opnieuw gaan plaatsen?

groetjes Astrid.

7

Re: Facebookpagina maken zonder KvK: wat kies ik?

astap79 schreef:

Hallo,
Ik vroeg me af wanneer je dit dan kan veranderen naar persoonlijke blog?
Ik zat ernaar te kijken om zo'n hobby pagina aan te maken op Facebook, maar heb hem nu dus ingesteld op bedrijf/lokale plaats, hier moest je dus je adres en alle gegevens invoeren.
Ik wil graag die persoonlijke blog maken, hoe doe ik dit? :)


Edit: Ik ben er ondertussen al uitgekomen, maar vraag me nu af of ik alle gamaakte foto's met beschrijving kan kopieëren naar mijn taarten pagina? dat blijkt niet te kunnen, dan moet ik alle foto's opnieuw gaan plaatsen?

groetjes Astrid.


Ik ben er ondertussen al uit :)