1

Onderwerp: Taartenbaksters omgeving boxtel?

Zijn er dames die in de omgeving van boxtel wonen?
Lijkt me leuk om met mensen uit de omgeving in contact te komen en kijken of we eens in de zoveel tijd een freubel avondje kunnen houden :Y ?

2

Re: Taartenbaksters omgeving boxtel?

Den Bosch wel ;-)

Groetjes Yvon

Hoi,
Ik kom uit Boxtel. Lijkt me wel gezellig een keer.
Groetjes Thera

4

ik ook!!!!

5

Ik kom uit Vught  :)

6

Wat gezellig! Boxtel, vught, den Bosch allemaal bij elkaar in de buurt!
lijkt me gezellig een x bij elkaar te komen om te freubelen!

7

leuk!!!!

Groetjes Yvon

8

Hier nog 1 uit Oss die daar ook wel zin in heeft :)

9

Alleen dames.... :/ Maar ik lees even mee dan weet ik waar ik taartjes kan bestellen :)
Ik bak niet zoveel (en freubel al helemaal nie) ben hier eigenlijk alleen voor macaron tips

10

Nee hoor mannen zijn natuurlijk ook van harte welkom   O-)

11

beetje laat, maar hier nog een bakster uit boxtel die wel zin heeft in een avondje, middagje freubelen,

In de buurt van Boxtel ligt Valkenswaard. Daar wordt op 15 september een taartenwedstrijd georganiseerd. Misschien een leuk idee voor jullie om aan deel te nemen? Lees meer op het forum bij "beurzen en landelijke evenementen" onder TaartenKampioen of kijk op de site: www.taartenkampioen.nl

Graag tot dan!

13

Taartenkampioen.nl schreef:

In de buurt van Boxtel ligt Valkenswaard. Daar wordt op 15 september een taartenwedstrijd georganiseerd. Misschien een leuk idee voor jullie om aan deel te nemen? Lees meer op het forum bij "beurzen en landelijke evenementen" onder TaartenKampioen of kijk op de site: www.taartenkampioen.nl

Graag tot dan!

In de buurt?  ;) Toch zeker nog wel een half uur rijden, en vanuit Vught nog langer. Vind mezelf nog niet goed genoeg, anders had ik graag meegedaan  :Y

14

Sint Michielsgestel  :)

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

Esther68 schreef:

Graag tot dan!

In de buurt?  ;) Toch zeker nog wel een half uur rijden, en vanuit Vught nog langer. Vind mezelf nog niet goed genoeg, anders had ik graag meegedaan  :Y

Ook als je pas bent begonnen met taartenbakken is het leuk, gezellig en leerzaam om mee te doen. Misschien kom je dan niet meteen in de finale, je steekt er altijd iets van op. Je krijgt namelijk een uitgebreid juryrapport waar de juryleden je in vertellen waar je op moet letten om nog mooiere/betere taarten te maken.

Maar als je dit jaar het nog te vroeg vind, misschien volgend jaar?
Mocht je in de buurt zijn op 15 en/of 29 september, kom dan eens kijken! Wij zorgen voor de koffie! groetjes

16

Esther68 schreef:

Graag tot dan!

Ook als je pas bent begonnen met taartenbakken is het leuk, gezellig en leerzaam om mee te doen. Misschien kom je dan niet meteen in de finale, je steekt er altijd iets van op. Je krijgt namelijk een uitgebreid juryrapport waar de juryleden je in vertellen waar je op moet letten om nog mooiere/betere taarten te maken.

Mocht je in de buurt zijn op 15 en/of 29 september, kom dan eens kijken! Wij zorgen voor de koffie! groetjes

Zal de data onthouden  :) !  Lijkt me leuk!
Ben nu trouwens bijna 5 jaar aan het taarten, maar te onzeker om met zoiets mee te doen, jammer genoeg. Is de aard van het beestje  ;)

Esther68 schreef:
Esther68 schreef:

Zal de data onthouden  :) !  Lijkt me leuk!
Ben nu trouwens bijna 5 jaar aan het taarten, maar te onzeker om met zoiets mee te doen, jammer genoeg. Is de aard van het beestje  ;)

Vooropgesteld ik wil je niet puchen om je zo over te halen om mee te doen. Je moet het zelf wel leuk vinden.
Maar met 5 jaar ervaring zul je alvast best veel technieken onder de knie hebben. Als je het leuk vindt om jou taartkunsten te meten met de rest van bakkend Nederland vergeet dan niet dat het voor iedereen ooit de eerste keer is geweest dat ze met een wedstrijd mee deden. Ook voor mij! En toen was ik ook heeeel zenuwachtig. Nog steeds trouwens, zo de laatste dagen voor een wedstrijd. Gezonde spanning noemen ze dag ;) haha.
En...wanneer je met passie aan je taart hebt gewerkt kan deze nooit "slecht" zijn! Misschien zijn er dingen die je kunt verbeteren maar daar willen we je in het juryrapport op wijzen, zo dat je er van kunt leren.

Wat je ook beslist, je bent altijd van harte welkom om te komen kijken tijdens de jureringsdag (1e ronde) en de finale.
Groetjes!

18

Ik kom uit boxtel! :)

19

Oisterwijk :)

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

20

Tilburg!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake