Re: Freubelen in Tilburg

Ik kan alle twee de data!

Ik denk dat we de enige zijn :think: Hopelijk komen er meer dames :Y

groetjes Evelyne

53

Ik kan helaas op beide data niet  :(

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Dat is jammer, hopelijk een volgende keer?

groetjes Evelyne

55

Vast wel! Het zal toch ooit wel een keer uitkomen?  O-)

Anders prik een datum dat het jouw uitkomt en dan kijken we wie er nog meer kunnen dan draaien we het om :Y

groetjes Evelyne

57

Nee joh, ben je gek  :o Niet van mij af laten hangen hoor! Ik ben namelijk nog al druk op het moment: veel te doen voor de kinderen, nog meer te doen wegens een verbouwing, enz enz. En oh ja, ik moet natuurlijk ook nog gewoon werken  :D

Hopelijk kan ik -wellicht op het laatste moment  :/ - nog ergens aanschuiven, maar echt plannen zit er even niet in helaas.....

Succes met alles en hopelijk tot snel!

groetjes Evelyne

59

Ik kan helaas ook beide data niet...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

60

de ene heb ik overdag een workshop en de woensdag heb ik kraamvisite van het werk van mijn man.... kan dus ook beide data niet grmbl...

zou er ooit eens een datum komen dat we wel allemaal kunnen (of in ieders geval het geval het grootste deel van deze club...)hoop van wel!!! Kunnen we geen datum voor volgende maand plannen?
Kan ik nu vast wel in mijn agenda zetten...

het kan eventueel ook wel hier in de huiskamer heb plek voor 6 personen, we hebben hier echter wel een hond rondlopen binnen (ik maak mijn taarten op een andere plek dan in de huiskamer voor degenen die denken ieuw :) )

gr lon

61

even een ander vraagje: heeft er iemand voor mij een dummie thuis liggen waar je niets mee doet: heb voor de workshop een dummie nodig van 15 cm doorsnede en 10 cm hoog, kan er gewoon bijna nergens aan komen, alleen via webshops en ik ben bang dat ik hem dan pas na het weekend binnen krijg wat te laat is.... :s

gr lon

Hoi hoi

nou ik denk dat we deze week ook maar moeten skippen. Ik vindt het prima om voor volgende maand een datum te prikken (of de maand daarop) :lol:  ik kan de volgende data

dinsdag 9 april
woensdag 10 april

dinsdag 23 april (man is dan in buitenland dus dan wel graag bij mij)
woensdag 24 april

woensdag 1 mei (vakantie van de kids)
donderdag 2 mei (vakantie van de kids)

Laat maar weten wie wanneer kan, het zal vast een keertje lukken :Y

Ik heb helaas geen dummy in dit formaat :nooo

groetjes Evelyne

63

Worden er nog steeds frobelavondjes in omgeving tilburg gerganiseerd? Lijkt me gezellig!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

64

Niemand :think: ??

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

65

Klinkt echt heeeeel gezellig, maar eigenlijk kan ik (bijna) nooit  :s

Ik kan natuurlijk niet voor anderen kijken, maar ik denk dat voor iedereen december een heel drukke maand is  ;)

66

Ja snap ik ;) januari misschien? Zou zo graag willen leren van anderen! Maar helaas niemand in mijn directe omgeving die fondanttaarten maakt. Lijkt me ook gewoon heel gezellig! Als er mensen zijn, of dat ik misschien een keer bij iemand mee mag kijken?  :o