1

Onderwerp: Het wil maar niet lukken

Als beginner zijnde heb ik nu 3 pogingen gedaan om een basistaart te maken, welke allemaal zijn mislukt.
Ik gebruik de biscuitmix van Funcakes die is al 2 x boven zijn bakpan uit gerijst, wel de tweede keer er minder beslag in gedaan.
Maar ook het bekleden wil maar niet lukken, of het fondant scheurt of het zit niet naar mijn zin.
Ik denk dat ik maar een basisworkshop in de buurt ga zoeken, of wellicht is taart bakken en bekleden wel niet aan mij besteed.
Ik wilde dit gewoon even kwijt, zijn er meer mensen waarbij dit moeilijk op gang kwam ?

2

Re: Het wil maar niet lukken

Tuurlijk joh! Gewoon blijven oefenen dan gaat het steeds beter! Ook veel tips lezen en filmpjes op youtube bekijken wil nog wel eens helpen  :Y

Als je niet steeds een taart wilt opeten kun je ook een dummy halen en daarop 'oefenen'  ;) Alhoewel ik wel moet zeggen dat een dummy lastiger bekleden is dan een echte taart  :/

Ik weet niet waar je vandaan komt? Misschien is er een taartkennis in de buurt waar je een keer mag meekijken?

Komt vast goed!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: Het wil maar niet lukken

Ik kom uit Gemert Noord brabant, ik ga denk ik maar een basisworkshop doen want op deze manier heb ik er niet zo veel zin meer in. :|  :nooo

4

Re: Het wil maar niet lukken

Doen die basisworkshop! Ik weet niet precies waar Gemert ligt? Maar er zijn vaste leuke workshops in de buurt. Is altijd heel leerzaam én heel gezellig  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!