1

Onderwerp: Taart&Trends wie heb wat gewonen?

vraag zeg zelf

2 Laatst bewerkt door vanessa1982 (06-10-2013 11:04)

Re: Taart&Trends wie heb wat gewonen?

Mijn man heeft foto's gemaakt voor de organisatie en ik weet dat zij deze zo snel mogelijk online (op hun site en op fb) proberen te zetten. Tijdens de beurs is er gevraagd om in ieder geval niet voor de jurering foto's openbaar te maken. Vandaar dat het denk ik wat langer duurt dit keer voor je iets tegenkomt (mensen respecteren deze vraag en de mogelijkheid voor de deelnemers om zelf hun stukken bekend te maken denk ik :) )

Ik weet alleen dat Nancy van Op en Top Taart de winnaar is van de categorie taarten, en zij had idd een prachtig stuk gemaakt. (Ik was zelf niet meer aanwezig bij de prijsuitreiking ivm balansdag op het werk :( )

Ik denk dat je nog even wat meer geduld moet hebben voor foto's ;)

3

ik was zelf ook niet bij prijsuitrekking,met 2 kindere lopen tot 16.00 lukt niet. :(

4

Nog even een update die ik las op fb. De vele foto's zijn verwerkt op de site van Taart en Trends. Ik ben uiteraard erg blij voor mijn man dat hij deze mogelijkheid kreeg en vind dat hij goed zijn best heeft gedaan ) Er zijn veel foto's geplaatst, waardoor je een leuke sfeerimpressie krijgt van vele activiteiten incl de winnende taarten :)
http://taartentrends.nl/fotos-2013/