1

Onderwerp: [UPDATE] Crea Weekend Najaar

Dit najaar vindt het Crea Weekend in de Evenementenhallen in Hardenberg, Venray en Gorinchem weer plaats. Wederom is er een gezellig Taartdecoratieplein met een taartwedstrijd!

Het is niet alleen leuk om voor het taartenplein te gaan, maar ook heel gezellig om bij alle andere creatieve kramen eens rond te snuffelen. Er is van alles te doen en er zijn heel veel (kleine) workshops te volgen, zowel geschikt voor kinderen als voor volwassenen. Kortom je kan je er de hele dag vermaken!

De entreeprijzen bedragen:
Volwassenen € 7,-
Kinderen 6 t/m 11 jaar € 3,50
65+ € 3,50
Parkeren is gratis.
De beurs is geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Wanneer?

Evenementenhal Hardenberg  27 t/m 29 september 2013
Het thema is: Winter Wonderland!
Voor inschrijving en vragen kan je contact opnemen met Zoet & Zo uit Deventer via de mail; post @ zoetenzodeventer.nl

Evenementenhal Venray  18 t/m 20 oktober 2013
Het thema is: Najaar
Voor inschrijving en vragen kan je contact opnemen met Sugar Sweet Company uit Venray via de mail; info @ sugarsweetcompany.nl

Evenementenhal Gorinchem 25 t/m 27 oktober 2013
Het thema is: Glitter & Glamour
Voor inschrijving en vragen kan je contact op nemen met Baksels van Bientje uit Meteren
via de mail; info @ bientje.nl

(de spaties bij de emailadressen verwijderen)

Je kan ook kijken op de website van de evenementenhal. www.evenementenhal.nl

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

Re: [UPDATE] Crea Weekend Najaar

Wie doet er allemaal mee met de taartwedstrijd??
Heb er wel interesse in...maar als die echte, hele goeie meedoen ga ik af als n gieter en daar heb ik geen zin in... :P
Moet er wel een leuke herinnering aan overhouden natuurlijk en geen trauma! :D

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

3

Re: [UPDATE] Crea Weekend Najaar

Ik zie dat het crea-weekend van Rijswijk van 22 t/m 24 november is. Is daar niet voldoende taartspul te vinden dat die er niet bij staat?