1

Onderwerp: Wie gaan naar beurs Apeldoorn vanuit Zuiden (trein of auto)

Wie gaan in oktober naar de beurs van uit het zuiden.
Misschien kunnen we samen gaan.
Wil zelf (alleen) de trein vanuit Roosendaal nemen, al is het een behoorlijke rit in de trein.
Maar auto is ook een optie uiteraard met meerdere.

Dus wie gaan uit de omgeving, Bergen op Zoom, Roosendaal, Breda ook??
Met trein of auto.

2 Laatst bewerkt door Tigrasas (04-09-2013 18:57)

Re: Wie gaan naar beurs Apeldoorn vanuit Zuiden (trein of auto)

Ik rij vanuit Breda! Met mijn eigen auto, ik weet nog niet hoeveel plaats ik over heb, maar zeker eentje, misschien twee? Je kunt evt. Meerijden, maar ik kan je niet eerst opaheln in Roosendaal, dan zul je met de trein naar Breda moeten

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ik heb in ieder geval een plaats in de auto vrij, maa nog niets van je geoord, niet meer nodig?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4 Laatst bewerkt door lady-vall (22-09-2013 20:16)

Hallo!
Ik wil graag gaan maar heb niemand die met me mee wil.. Heb nog geen kaartje maar keek hier net op het forum om een berichtje te plaatsen wie er vanuit t zuiden mee zou willen en toen las ik dit topic.
Ik kan wel alleen op vrijdag.. Hoor t wel  :) !!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Ik zou graag de zaterdag willen , ik ben ook alleen en kom uit Goes ...

6

Ik zag in een ander topic dat tigrasas op vrijdag gaat..

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7 Laatst bewerkt door Tigrasas (23-09-2013 21:49)

yep, ik ga op vrijdag en heb een lege achterbank ;-)

Ik vertrek rond uur of half negen vanuit Breda en haal dan eerst een collega op in Oosterhout. Ik rij wel ruim voor de spits terug omdat ik een bestelling voor zaterdag in de avond moet maken en het is snel twee uurtjes rijden

Als er iemand mee wil rijden kun je mij mailen

8

Ai, of ik vrijdag wil komen werken please please maar wilde eigenlijk naar de beurs.. Nu vraag ik me af, is deze beurs 1 keer per jaar of vaker? Heb nog geen ja gezegd  :D

9

een keer per jaar, dus keuzes keuzes :D  :D

10

Ik ga mogelijk ook vanuit het zuiden, maar ben nog in afwachting welke dag ik ga, mijn dochter van 14 wil ook mee.
Vertrekpunt Eindhoven

11 Laatst bewerkt door lady-vall (25-09-2013 18:08)

Ow , ik vind het verschrikkelijk maar kon geen nee zeggen. Collega waarvoor ik nu moet werken heeft mij ook een keer uit de brand geholpen terwijl het haar ook niet goed uitkwam. Baal er erg van. Maar ja, ben net begonnen met bakken dus wie weet loop ik daar maar wat rond te dwalen ( ben nu hard bezig om mezelf ervan te overtuigen dat het niet erg is dat ik niet kan gaan zoals je merkt) ..
Dus dames veel plezier, volgend jaar beter. Ik zou het nog wel leuk vinden als iemand kan vertellen wat je er precies allemaal kunt doen, dan kan ik me alvast verheugen op volgend jaar..!

12

Hoi
Ik wil vrijdag naar de beurs, vertrek vanuit Zwijndrecht, heb een auto, wie heeft zin om de benzinekosten te delen en de lange rit samen te rijden? :Y Groetjes anja

Taartdecoratie en workshops!