1

Onderwerp: Home Made - Bakclub Zoetermeer

Hey allemaal :)

Ik wil graag een bakclub opzetten in Zoetermeer (en omstreken). Niet commercieel, gewoon gezellig samen bakken.
Bak jij graag ook andere dingen dan alleen taart en wil je dat met anderen delen? Nieuwe dingen proberen en van anderen leren? Dan zou ik het leuk vinden om samen te bakken.

Elke keer dat we samen komen is er een thema, wat met de leden gekozen wordt, zoals;
- Taarten
- Cakes
- Koekjes
- Klein Gebak
- Brood
- Pasteien
- Etc.

Ik heb een op facebook een group-pagina aangemaakt: Home Made - Bakclub Zoetermeer (zie link). 
https://www.facebook.com/groups/HomeMade.Bakclub/
Wil je mee doen, meld je dan aan. Dag en tijdstip is volledig in overleg.
Ik hoop binnenkort samen te bakken!

Groetjes
Claudia
(Ik decoreer wel eens taarten, voor familie en vrienden, maar ben steeds meer bezig met "gewone" baksels, ook steeds meer brood. Het meeste heb ik wel eens geprobeerd maar sommige dingen zijn ook compleet nieuw voor me)

Re: Home Made - Bakclub Zoetermeer

Leuk!

Bij mij is het aan de overkant van de sloot Zoetermeer, telt dat ook?

Ik heb je wel even gemeld want dit is niet de goede rubriek, het bericht wordt vanzelf verplaatst naar het wilde westen, je hoeft niets te doen

I never met a calorie I didn't like....

Overigens had ik ook wat broodworkshops gevonden in de buurt, misschien is dat ook een idee

I never met a calorie I didn't like....

4

De broodworkshops zitten helaas heel het jaar al vol, ik sta op de wachtlijst, maar heb me inmiddels aangemeld voor brood 1 en 2 bij Robert van Beckhoven (Oisterwijk).

Leidschenveen is geen probleem :). Als het maar binnen een straal van ca 20km rond Zoetermeer is, het liefst iedereen om de hoek natuurlijk maar Gouda-Den Haag-Leiden-Noord Rotterdam komt allemaal wel goed :)

Ik wist niet echt waar de post hoorde, sorry als hij fout staat

5

Leuk! Ik sluit me graag aan!

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

6

[MOVE] --> Het Wilde Westen (regio-rubriek)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Deàllerleukstetaartenshops vind je in Naaldwijk & Den Haag!

7

Ik vind het ook een leuk idee en abonneer me even...Leiden Zoetermeer is ook zo gedaan!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

8

Ik heb me ook even aangemeld! Leuk!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

9

leuk ,woon in berkel en wil ook wel eens mee doen ,weet niet of mijn mail is aangekomen

10

Je mail is aangekomen Miss, ik heb je een reactie gestuurd. Lijkt me leuk als je mee doet :)
Aanmelden via Facebook is het makkelijkste, maar als je geen Facebook hebt komen we daar ook wel uit.

11

Ohhhhh leukkk!!!
Ik ben het bakken net aan het ontdekken dus zou hartstikke graag meedoen!
Ik ga me op fb aanmelden,
is het een open of besloten groep, niet al mijn vrienden/bekenden hoeven wat mij betreft mee te lezen nlk hihi

12

Ah besloten zag ik, fijnnnn!!!
Heb me aangemeld ;)