76

Re: [HOWTO] rozencake-pop

inderdaad zeer duidelijk. ga hem onthouden en zeker proberen

I may not be perfect, but i'm always me

77

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Helemaal top!! Ga het zeker eens proberen.
Bedankt!!

Groetjes Rosalie

78

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Prachtig!!!

79 Laatst bewerkt door Biezsum (30-03-2012 15:39)

Re: [HOWTO] rozencake-pop

WAUW!
Even een andere 'domme' vraag, hoe lang is zoiets nu houdbaar wanneer je ze hebt gemaakt? Ik zou namelijk graag voor mijn jubileum de gasten er mee verrassen maar als ik ze in de week ervoor maak is de cake dan nog lekker?

Groetjes Ellen http://www.merlin.mijnalbums.nl
Geen mens zo stil als eentje die van taart geniet!!!Smakelijk

80

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Biezsum schreef:

WAUW!
Even een andere 'domme' vraag, hoe lang is zoiets nu houdbaar wanneer je ze hebt gemaakt? Ik zou namelijk graag voor mijn jubileum de gasten er mee verrassen maar als ik ze in de week ervoor maak is de cake dan nog lekker?

Tja een week is misschien wel ietsje lang...ik zou dat zelf niet doen geloof ik. Maar een dag of 4 kan zeker.

81

Re: [HOWTO] rozencake-pop

jeetje wat een mooi roos. Zou het ook werken om het hartje gewoon van fondant te maken............... (voor op mijn taartjes)

82

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Giesje schreef:

jeetje wat een mooi roos. Zou het ook werken om het hartje gewoon van fondant te maken............... (voor op mijn taartjes)

Ja hoor dat kan zeker...op deze manier maak ik altijd mijn rozen!!! :Y  :Y

83 Laatst bewerkt door elma1986 (27-05-2012 20:30)

Re: [HOWTO] rozencake-pop

leonietje schreef:
Biezsum schreef:

WAUW!
Even een andere 'domme' vraag, hoe lang is zoiets nu houdbaar wanneer je ze hebt gemaakt? Ik zou namelijk graag voor mijn jubileum de gasten er mee verrassen maar als ik ze in de week ervoor maak is de cake dan nog lekker?

Tja een week is misschien wel ietsje lang...ik zou dat zelf niet doen geloof ik. Maar een dag of 4 kan zeker.


Ik vind ze ook prrachtig en ik ben ze nu ook al een tijdje aan het maken om te oefenen.
Maar nu heb ik een vraag vrijdag zijn we 5 jaar getrouwd en houden we een feestje nu ga ik een 3 laagse taart maken en ook 75 van deze cake pops maar ik maak ze normaal niet meer dan een dag van tevoren nu horde ik dat je cake pops lang vers houd door het laagje candy melt maar gelt dit ook echt voor deze cake pop's omdat er fondant omheen zit.
Daarom twijfel ik maar omdat u zecht dat 4 dagen kan dacht ik ik vraag het gewoon.

84

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Leuk,leuk,leuk!!! Wat is dit toch leuk om met elkaar te delen:)
Ik heb hem net buiten geoefend op een walnoot....haha
Thanks hoor!

85

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Leuk,leuk,leuk!!! Wat is dit toch leuk om met elkaar te delen:)
Ik heb hem net buiten geoefend op een walnoot....haha
Thanks hoor!

86

Re: [HOWTO] rozencake-pop

fem schreef:

Leuk,leuk,leuk!!! Wat is dit toch leuk om met elkaar te delen:)
Ik heb hem net buiten geoefend op een walnoot....haha
Thanks hoor!

:lol:  :lol: Ach ja, een walnoot kan natuurlijk ook...wel oppassen dat niemand daar een hap van neemt...is niet goed voor de tandjes denk ik.. :+  :D

87

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Geweldige how-to! Heb 'm vanavond geprobeerd en de eerste roos was lang niet slecht. Ga ze denk ik voor mijn verjaardag maken maar dan wel met kleinere balletjes! Dan zijn de rozen ook wat eetbaarder, hihi. Bedankt dat je 'm met ons wilde delen!!

Groetjes!

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

88 Laatst bewerkt door dollelollypop (12-07-2012 14:52)

Re: [HOWTO] rozencake-pop

mooie how to en een mooie roos ik zal hem ook eens gaan proberen.  :thumb:

89

Re: [HOWTO] rozencake-pop

wauw.... deze ga ik zker eens maken ...

aangezien ik het nog steeds een kliederboel vind om de popcake met chocola te versieren

90

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Heel mooi zeg

91

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Met wat maken jullie de blaadjes vast? Ik deed het met wat botercrème...maar ofwel blijft het niet plakken, ofwel puilt het uit en is het niet meer mooi:s   Piping gel?

92

Re: [HOWTO] rozencake-pop

erg gaaf om te doen, en een goede uitleg!!

93

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Mari83 schreef:

Met wat maken jullie de blaadjes vast? Ik deed het met wat botercrème...maar ofwel blijft het niet plakken, ofwel puilt het uit en is het niet meer mooi:s   Piping gel?

Ik doe er wat witte chocolade pasta op smeren dat plakt goed hoor mijn roosjes staan hier nu al sinds 1 juni

Re: [HOWTO] rozencake-pop

O dat is leuk zeg

https://www.facebook.com/Fienstaarten
hoogeloon nbr omgeving eindhoven

95

Re: [HOWTO] rozencake-pop

mooi!!! duidelijk!!
uitproberen waard!!

96

Re: [HOWTO] rozencake-pop

Helemaal leuk maar hoe heb jij de fondant aan de cake bevestigd? Lijm? Icing?

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd.