1 Laatst bewerkt door beertje36 (15-01-2010 00:39)

Onderwerp: Taarten maken in Leek (groningen)

Bericht verwijdert, sorry

2

Re: Taarten maken in Leek (groningen)

in siegerswoude kan je workshoppen
dat is voor jou niet ver weg !
Bij Astrid is dat, moet je maar ff zoeken naar dr site..
Ook kan je naar Ellen in Donderen, ook niet ver bij je vandaan

Ik workshop altijd bij Gonnie in Erm,
dat is vanaf hier 50 min, voor jou nog ietsje verder..

Succes Grtjs

(hartige) taarten bakken is een grote hobby van mij !
Helaas niet veel tijd momenteel..

3

ik woon in Haulerwijk, dus niet zo ver! Ik wil graag in maar naar Ellen in Donderen, bloemen en vlinders van icing. Dus bij deze; ik heb interesse!

4

in maart bedoel ik ;)
maar als jij nog andere ideeen hebt...Zoet in Burgum ben ik ook eens geweest, heel leuk!

5

Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad allemaal niet zo ver, maar ik zit met vervoer. Ik wilde echt gewoon de basis beginselen van een taart bekleden met marsepein doen. Maar ik zoek nog even verder. :-)

6

gaan we toch freubelen? kan ook. Tenzij je daar geen zin in hebt :D

7

Ik woon ook in de buurt. Ik heb een basis-taart-workshop in Burgum gedaan. Daar werd trouwens gewerkt met fondant. Zelf doe ik het thuis met marsepein en dat gaat me beter af. Freubelen lijkt me ook gezellig, maar de komende weken zeker nog niet want ik zit thuis met een gebroken pols.

8

Een keer freubelen lijkt me wel leuk. Maar ik ben me eerst nog aan het orienteren op de sites waar van alles te koop is want ik heb niet meer spullen dan je nodig hebt voor een standaard slagroomtaart. Misschien kan ik wat leren van jullie. Maar misschien kunnen we eerst een keer kennismaken via msn ofzo, dan weten we wat meer over elkaar. Maar ik weet niet of je hier ook prive berichtjes kan sturen ofzo, want ik heb  niet zoveel zin om mijn email adres hier openbaar te zetten.
Hoe het hier allemaal werkt heb ik ook nog niet uitgevonden, want ik heb me pas gisteren aangemeld

9

Ik werk ook altijd met marsepein trouwens

alinebouma@hotmail.com, vaak is het wel zo dat ik niet reageer, omdat ik niet bij de pc in de buurt ben :D

10

He hoi

anders kom je ook freubelen eind februari?

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

11

wrom bericht verwijderd? :think:

12

Als jullie een keer gaan freubelen wil ik ook graag meedoen. Ben ook beginnend, dus kan nog genoeg leren.

13

Hoi Nathalie. Ik had deze oproep geplaatst. Ik woon zelf in Tolbert. Ik heb nu wel een paar mensen die eventueel wat willen freubelen, maar door omstandigheden is het er nog niet van gekomen om iets af te spreken.
Ik heb wel mail contact met iemand die gereageerd heeft en zo krijg ik wel tips en dat is wel heel leuk. Maar als er nieuws is plaats ik wel weer iets hier op het forum. Als jij iets te melden hebt lees ik dat hier ook wel weer :-)

Groetjes Ingrid

14

Oke, lijkt me gezellig. Ik kijk nog even of ik kan komen freubelen op 27 februari bij Yvonneke.

15

Ik geef workshops in Leek. Kijk anders maar even op mijn website: www.wendyspie.nl

16

sorrie hoor wendy maar heb even op je site gekeken en zo te zien maak je nog niet zo lang taarten en heb je er ook nog niet gek veel gemaakt. ik ben van mening dat je eerst zelf strak moet kunnen bekleden en bepaalde kneepje zelf goed in de hand moet hebben voor je jezelf als workshopgeefster kan aanbieden. mocht iemand workshop willen doen zou ik toch echt aanraden een workshop van iemand te nemen die de kneepjes van het vak kent. misschien ook een idee voor jou om eens een workshop te gaan volgen!

17

misschien een idee om workshops websites maken aan te bieden ;)

18

Ik zit ook in Leek en heb de beschikking over een workshopruimte.

Als er mensen zijn die eens een keer gezellig freubelen willen dan wil ik low-budget wel eens een avond organiseren.

kijk maar eens op leek-cake.nl wat ik doe.

(meedoen aan een gewone workshop van mij kan natuurlijk ook :lol: )

19

Oud topic, maar ik wil toch even reageren. Ik kom namelijk ook uit Leek  :D

En er is weer een oproep voor een nieuwe ronde kettingtaarten. Vorige x kon ik helaas niet meedoen omdat er verder niemand ook maar een beetje uit de buurt meedeed. (dichtste bij was andere kant stad en dan zou t bij mij ophouden...)

Dus ik zou het leuk vinden als er zich nog meer op zouden geven! :Y
(het topic met uitleg staat bij 'bakken voor anderen')

Er is altijd wel een reden voor taart!

20

ik twijfel nog erg of ik me op zal geven. Ik woon in Marum, dus is goed te doen....
Mochten er meer zijn, dan doe ik mee...

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

21

gewoon opgeven hoor! Ik kom uit Leek en heb me opgegeven en die afstand is vast te doen toch ? En anders kom ik gewoon naar jou! :Y

Als er niemand in de buurt is dan krijg je dat ook te horen, vandaar dat t vorig jaar voor mij een ruil in Drachten werd. (die helaas niet door ging....)

Er is altijd wel een reden voor taart!

22

ik heb me opgegeven hoor!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!