1

Onderwerp: Een taart met een huisje.

Voor mijn zus en zwager die al 2 jaar druk aan het verbouwen zijn om van hun huis een droomhuis te maken.
De 2 kleine huisjes moeten hun oude huis voorstellen, het huis bovenop het huis waar ze nu nog druk mee bezig zijn.

Op verzoek gevuld met aardbeien bavarois en bekleed met marsepein, de huisjes zijn van gumpaste.

http://i749.photobucket.com/albums/xx133/keukentje1/Huisjestaart003_zps3fcf4dc3.jpg

Christine.

2

Re: Een taart met een huisje.

Há...leuk zeg...!!! :Y

3

Re: Een taart met een huisje.

leuk taartje :)

4

Re: Een taart met een huisje.

Leuk gedaan  :Y
Zeker met een verhaal erbij!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Re: Een taart met een huisje.

altijd leuk om taart te maken die bij de gelegenheid past! Zeker voor je zus.. Mooi gemaakt! en deze mag je vast mee opeten denk ik....

6

Re: Een taart met een huisje.

Wat een leuke, originele taart!
En 't klinkt  :9  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7 Laatst bewerkt door keukentje (28-04-2013 18:24)

Re: Een taart met een huisje.

Loretta schreef:

altijd leuk om taart te maken die bij de gelegenheid past! Zeker voor je zus.. Mooi gemaakt! en deze mag je vast mee opeten denk ik....

Ja samen met de andere zussen en zwagers een deel van de taart gegeten, de rest nam ze mee voor het thuisfront, ze wonen nog niet in hun nieuwe huis want dat is nog niet helemaal af, dus wie weet als het klaar is bij de inwijding weer een taart. Omdat een andere zus en zwager uit Zwitserland hier waren hebben we nu alvast een kleine voor inwijding gehouden.

Christine.

8

Re: Een taart met een huisje.

Leuk

9

Re: Een taart met een huisje.

Leuke taart hoor! Vooral om dat je zus uit Zwitserland er nu bij was, wordt het dan ook een beetje meer speciaal!

10

Re: Een taart met een huisje.

:thumb:  :thumb: hartstikke leuk en lekker dus (las ik op FB ;) )geworden :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Re: Een taart met een huisje.

Ik ben benieuwd hoe de huisjes aan elkaar zijn gelijmd. Ik heb wanden en dak voor een huisje gemaakt van gumpaste maar ik weet niet zo goed hoe ik ze aan elkaar vastlijm.
Kun je me dat vertellen?

12

Re: Een taart met een huisje.

Beetje oud topic  ;) maar blijft een leuke taart  :y .
Ik denk dat de delen met royal icing aan elkaar geplakt zijn. Zou ik iig wel zo doen. Is superlijm  ;-)