1

Onderwerp: Uitnodiging: Jan Wibier komt naar het verre oosten !

a.s zaterdag 25 februari zal Jan Wibier in de leukstetaartenshop in Ommen een demonstratie gumpaste bloemen geven.

Ik ken Jan al een aantal jaar van de geweldige demonstraties die hij geeft op taart en suikerbeurzen, Het leuke is dat Jan van geboorte uit Dedemsvaart komt! zo leuk dat er zo'n geweldig suikerkunstenaar uit onze kant van het land komt! Jan werkt en woont nu in Scheveningen maar komt graag voor deze demonstratie naar de goede kant van de ijssel ;)

Op zaterdag 21 april zal jan weer af reizen naar overijssel voor een workshop gumpaste bloemen!

meer info zie : http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=185523

De koffie/ thee en lekkers staan as zaterdag vanaf een uurtje of 10 klaar !

2

Re: Uitnodiging: Jan Wibier komt naar het verre oosten !

De demonstratie van Jan was echt geweldig. Heb er van genoten. En ben ook blij dat ik de workshop mag volgen.
Heb er vanmiddag echt van genoten. Wat een mooie dingen kan die man maken.
Top dat je hem naar Ommen hebt gehaald.

3

Was leuk! , Ik ben ook bij de workshop:)

4

Huh wat apart!!! Dat er in nederland nog een Jan Wibier rondloopt. Dit is namelijk mijn vaders naam en die kan echt geen taarten/bloemen maken hoor hahaha. Wat grappig Wibier is al niet veel voorkomende naam en dan ook nog eens zelfde vooornaam..... weird hihi. Moest het ff kwijt ;)

www.zoetekauwtaarten.nl in Arnhem, Gelderland.

5

Dat is idd heel bijzonder! raar om te lezen dan he ? misschien wel ergens in de verte familie ?