1

Onderwerp: Squires kitchen exhibition 2012

Hallo allemaal,
Vandaag zijn de kaarten voor de squires kitchen exhibition in de verkoop gegaan. Die wordt gehouden van 9 t/m 11 maart 2012 in Farnham (circa 1 uur buiten London). Ik heb zelf kaartjes geboekt voor de Debbie brown workshop waarin we een van de poesjes uit haar nieuwe boek gaan maken. Ik kan nu al niet wachten!
Alle informatie vinden jullie op:
http://www.squires-shop.com/ibf/index.p … 6&pg=1

Zijn er nog meer forummers van plan te gaan?

2

Re: Squires kitchen exhibition 2012

Wij zijn vorig jaar met een groep gegaan, was best leuk, maar de beurs zelf viel een beetje tegen, hij is nl erg klein, kleiner dan T&T. Maar vlak bij London, dus genoeg andere dingen te beleven.

Eigenlijk geen idee wat mijn plannen voor het voorjaar zijn, ik denk stiekem New York!?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Hé Bien, dat was niet vorig jaar maar gewoon een paar maanden geleden...............

Knuppels en rusjes,
Kirsten

4

hahaha, dat is waar, lijkt alweer zo lang geleden, maar touroperator, wat denk je van NY in Maart?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Is er een beurs in New York of zomaar voor the fun?

6

nee hoor gewoon voor de lol!

7

:shh:  :shh:  :shh: .... onze mannen kunnen hier ook lezen!!
In NY is een beurs!!  :Y  :Y

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

Ja, hoor, gewoon volhouden. Caroline en ik waren ook in NY in maart dit jaar en kijk maar de foto's.......heel veel taart  :+

Groet, Jolanda