1

Onderwerp: freubelen omgeving arnhem/achterhoek 14 of 15 mei

Hoihoi.

Volgens mij willen er genoeg dames (en heren natuurkijk)  een middagje freubelen maar komt er helaas niks van de grond    :(

Daarom andere aanpak. Wie heeft er zin in een middagje freubelen op 14 of 15 mei?
Bij mij kunnen er 4 aan de keukentafel maar als ienand anders meer plek heeft is dat natuurlijk nog gezelliger! :D

ik zie de reacties wel verschijnen
groetjes gwen

2

Re: freubelen omgeving arnhem/achterhoek 14 of 15 mei

Hey Gwen!

Ja klopt helemaal, wil niet lukken he?? Moet zeggen dat ik momenteel ook ieder weekend wel wat heb. Vorige week laatste dag van PME1 gehad, net nieuwe baan, druk met hoop verplichtingen e.d.!
Maar leuk dat je het er neer zet!!!! Mij komt dan de 15e beter uit, zaterdgs altijd aan werk!!
Ik houd het in de gaten!!!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

3

Ik moet toegeven dat mijn vrije weekenden ook zeldzaam zijn :s  inderdaad werk, vrienden, huis dat schoon moet en een bruiloft aan het regelen maar mis het freubelen soms gewoon dus dacht dan maar zo!

Dan gaan we gewoon voor de 15de! Gezelkig hoop dat er meer freubelaars zijn! :D

Lijkt me SUPER leuk om weer eens te frobelen... maar laat mn andere hobby (koor) dat op deze data's niet toe... ik houdt jullie even in de gaten... mocht koor niet doorgaan of jullie naar een andere datum verzetten dan kan ik me misschien alsnog aansluiten...

Kijk voor al mijn creaties ook eens op http://taartenvanbianca.hyves.nl/

5

hoi gwen!

woon jij in giesbeek!? ben even aan het kijken of dat voor mij te doen is ik woon in varsseveld.
Ik ben echt een beginner , zijn die ook welkom haha! anders zou ik het wel leuk vinden om ook mee te doen aan jullie frobeldagje!

groetjes jantien

6

Hoihoi natuurlijk ben je welkom ook al ben je een beginner haha  :) 
ik ben ook nog niet zo lang bezig maar volgens mij valt er van iedereen wat te leren!

En ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de mensen achter al die mooie taarten
:D

7

Hoi Gwen,
Het lijkt mij heel gezellig om te freubelen. 14 of 15 mei kan ik wel. Ik hoor wel hoe of wat. Als er geen plek meer is, wil ik wel als reserve.

Groetjes,

8

Gezellig!het wordt de 15de :)
We hebben tot nu:
Sabrina
Jantien
Marielouise

De keukentafel zit vol maarals er nog meer dames zijn is er ook nog wel plek aan de tafel in de kamer, alleen mieten we dan even opsplitsen.

Ik heb er zijn in! :Y

9

Hoi,
Zijn jullie 15mei nog steeds van de partij? Hebben jullie nog ideeen om te freubelen of neemt ieder gewoon spullen mee en zien we het wel?

Groetjes Gwen

10

Hoi Gwen,
Ik ben nog steeds van de partij. Ik neem al mijn spulletjes wel mee en dan zien we wel.
Ik moet nog wel weten waar ik moet zijn, maar dat hoor ik wel gauw.

Groetjes,

M-L

11

Zijn er nog mensen die morgen een middagje willen freubelen, laat het me even weten.... Er is nog plek

Groetjes

12

Hoe was jullie frobeldag??? Hopelijk zijn er veel en lekkere dingen gemaakt!!!

13

Hoi Allemaal,

dit is geloof ik het hoekje waar ik zoeke moet....
ik kom zelf uit Wehl, wil graag beginnen met bakken en decoreren, maar waar halen jullie je spulletjes vandaan?
Zijn er leuke goede winkels hier in de buurt? Ik heb namelijk nog helemaal niets..
en workshops enzo.. kan ik namelijk ook niets vinden in 'onze' omgeving.

graag hulp! :)

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

14

HoiHoi,

gezellig dat je ook komt taarten. Ik haal mijn spullen overal en nergens vandaan Makro, molen in Zevenaar pippo's webshop enz.
ik weet dat er in Zevenaar ook workshop worden gegeven.

verder leer je heel veel van het forum hier en een keer freubelen is ook altijd gezellig.

15 Laatst bewerkt door Lindie (01-09-2011 12:44)

Is het misschien leuk om eens een freubel middag/avond te plannen in deze regio? Arnhem, achterhoek?
Heb t nog nooit gedaan, maar zou ook bij mij kunnen..

16

Jamin in Doetinchem of Zevenaar heeft ook een leuk assortiment met taartspullen, en de Welkoop heeft tegenwoordig ook enkele artikelen in het assortiment.
De molen in Zevenaar vind ik zelf ook altijd een uitje op zich.

Een keertje samen freubelen lijkt mij ook wel gezellig.

Groetjes Samantha

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

17

Hoihoi,
van het weekend naar T&T geweest, sper leuk en wat wordt je hebberig van al die leuke en mooie spullen!!.

weer avondje/middag freubelen lijkt me super gezellig! ik doe mee.

18

Zo'n freubel-moment lijkt me ook wel weer es wat... doe graag met jullie mee... als dat mag?! En Arnhem is voor mij dichtbij ;)

19

Hallo!!

Ook ik heb wel weer is zin om te freubelen!!! De donkere herfst dagen komen er weer aan, dus zo'n middag zie ik wel zitten! Is het anders handig om nieuw topic hierover te openen?
Misschien handig om wat data's erbij te zetten?
Bianca, leuk dat je ook gaat!! Tijdje al niet gesproken!! Gezellig!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl

20

Vindt ik dus ook.. heb jij al iets geopend Sabrina? Vindt het alleen een beetje lastig om zoiets op te zetten etrwijl ik zelf geen plek heb thuis...

21

Ik zal een nieuw topic openen, heb niet heel veel plek maar 4en moet zeker lukken en anders beetje inschikken, bedenken jullie alvast wat data?

En wat willen we gaan doen?
Ik heb wel voorkeur voor een avond of weekendmiddag.
Gezellig :)

22

Hoi allemaal,

Ik las deze topic en ik zou DOLGRAAG een keer mee freubelen!! Ik ben Evelien, 25 jr en woon in Arnhem. Begin september heb ik een basis workshop gevolgd. Ik vond het geweldig en heb sindsdien 4 taarten zelf gemaakt. Toch merk ik dat ik steeds veel vragen heb en de basis beter onder de knie zou willen krijgen. Dus ik zoek taarten-maatjes :-). Ik zou supergraag meedoen als jullie afspreken!

De taart hieronder heb ik vanmiddag gemaakt :).
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/311903_2557529654719_1148326900_3031572_732957486_n.jpg

23

Hoi Eve-licious

Gezellig join the club!! Als het goed is staat er een nieuw topic voor een freubeldag, volgens mij staat ie onder 'freubelen in de achterhoek'
Daar zou je nog even kunnen laten weten dat je interesse hebt.
Leuke taart heb je gemaakt hoor!!! Ziet er netjes uit!!
Hou het topic even in de gaten voor de datum!!!

Groetjes Sabrina

En wie weet tot snel!!

www.prettycakes.nl

24

Hoi Sabrina!

Dank voor je reactie! Ik ga even kijken naar het nieuwe topic!

Groetjes!!