51

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

Het ziet er goed uit. Ga ik ook een keer proberen...

Bedankt voor je how to  ;)

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

ik heb die icing colors van wilton wel in huis maar als ik die een beetje verdun met water word het fondant dan niet erg plakkerig?
of valt dat wel mee en kan het gewoon drogen?

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

Ik vind dit echt een super how to. Vanavond uitgeprobeerd en zelfs een plaatje van blond, die redelijk gedetailleerd zijn, vind ik best goed gelukt. En ik ben echt zo geen held met tekenen!

54

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

Erg leuk how to do maar ik zie geen foto!

55

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

Super goede uitleg, bedankt.

56

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

Jennifer Sarah schreef:

ik heb die icing colors van wilton wel in huis maar als ik die een beetje verdun met water word het fondant dan niet erg plakkerig?
of valt dat wel mee en kan het gewoon drogen?

Je kan ook verdunnen met wodka of jenever of juvenator spirit. De alcohol verdampt sneller dan water en je fondant is dan dus sneller droog.

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

Leuk gedaan en erg mooi gelukt.  :thumb:

58 Laatst bewerkt door Nikie (01-03-2013 18:14)

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

Hallo allemaal, ik zie dat het laatste berichtje hier al een tijdje geleden geschreven is,dus ik weet eigenlijk niet precies of ik gewoon hieronder moet schrijven? (ik ben hier nog niet zo lang en weet nog niet helemaal hoe het allemaal werkt hier  :o )
Ik probeer nl erachter te komen wat jullie bedoelen met puzzelen? ...is dat een bestaand plaatje precies zo op je taart schilderen? Dus het voorbeeld uit dit bericht? Helaas zie ik de foto's in dit berichtje niet. En ik zag ook iemand die schreef dat dit handiger is dan puzzelen,dus ik neem aan dat dit toch niet het "puzzelen" is .....ik kan er verder niks over vinden,is er iemand die mij wat kan verhelderen?  O-)
Alvast bedankt  :thumb:

nou jaaaaaaaaaaa, ik ben nog niet klaar met dit berichtje schrijven of mijn oog valt ineens op een berichtje "model puzzelen" Met een fantastische uitleg erbij! Nu snap ik ineens wat dat puzzelen nou is! en ik had even nog wat langer moeten zoeken voor ik een berichtje ging schrijven,sorry!  :o

59

Re: [HOW TO] een afbeelding schilderen op een taart

Wat een ontzettend goed idee! Dat ga ik uitproberen, bedankt voor de tip!