1

Onderwerp: wie kan me helpen (omg.Enschede)

Ik heb iets nodig op taart gebied maar weet niet hoe het heet.
Zelf heb ik  wel toegang tot de Makro maar die heeft het artikel niet. Ik zou dus graag naar de Sligro willen om daar het artikel te zoeken (en kopen), maar heb geen kaart.
Het gaat om een doorzichtig stevig plastick wat als vellen en op rol te verkrijgen is. Je gebruikt het o.a om in een ring (springvorm) te 'zetten' om een vulling in te spuiten zodat die mooi hoog wordt. Bakpapier werkt hier niet voor!

Mijn vraag is dus: met wie zou ik een keer mee kunnen of een pas kunnen gebruiken?

Alvast bedankt!

2

Re: wie kan me helpen (omg.Enschede)

Ik heb zelf nog nooit een pas aangevraagd van de Sligro.
Maar dat wil ik wel voor je doen hoor maar dan ligt het eraan wanneer je het nodig hebt.

Denk dat het wel even duurt voordat de pas binnen is dan.

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

3

Up

Misschien iemand die hem al heeft?
Anders moet ik wachten...

4

Misschien kun je iets met liesbeth regelen omabaktaart.nl, ik weet eigenlijk niet of ze wel passen heeft :rolleyes: maar je kan het altijd vragen.

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

Ik heb (nog) geen pas van de Sligro, maar wil best een keer met je meerijden. Vraag ik er ter plekke wel een aan.

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

6

Liesbeth als je hem in de winkel wil aanvragen moet je wel een geldig legitimatie bewijs en een uittreksel van de KvK meenemen ;)

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

7

Ik heb er wel 1, die mag je wel lenen hoor.....

Jessica

8

Hoi Sabine,
Ik heb ook een pas van de Sligro, mag je ook lenen hoor!
Gr. Judith

9

maar weten jullie nou al wat ze wil kopen dan?

Kim

10

volgens mij kun je ook een dagpasje kopen bij de sligro

11

soppie schreef:

maar weten jullie nou al wat ze wil kopen dan?

staat in haar berichtje: doorzichtig stevig plastick wat als vellen en op rol te verkrijgen is.

(of ze dat hebben bij de sligro weet ik niet, maar kijken kan altijd. En van de sligro kom je toch altijd met meer thuis)

12

dames dank voor jullie reacties! Heb nu een pas in bezit van Judith, nu maar even kijken wanneer ik ga shoppen  ;)

13

Ondanks alle hulp de folie niet gevonden  :nooo

14

Kijk anders eens op de site van bouwhuis. Die hebben veel bakkersbenodigdheden. Misschien dat die het hebben.
Je kunt het daar ook afhalen hoor!

15

jessicao schreef:

Kijk anders eens op de site van bouwhuis. Die hebben veel bakkersbenodigdheden. Misschien dat die het hebben.
Je kunt het daar ook afhalen hoor!

Ook niet  :s  Het moet dus van Hanos zijn! Maar die zit hier niet in de buurt, geloof dat Apeldoorn het dichtst bij is...

Als er iemand die kant op gaat:rol kost ong. 20 euro incl. De vellen zijn 100 voor iets van 40 euro. Misschien dat iemand de 'óvertocht' een keer maakt, wil ik wel mee  :D

Beter zou zijn dat iemand zo'n rol kan toesturen  :Y

Ooh arme Rudolph taart....wanneer kan ik je eens uitproberen  :lol:

16

Ben je al eens bij de Twepa geweest aan de Westerval in Enschede?
Die heeft heel veel materialen op bak- en verpakkingsgebied. En als het niet in de schappen ligt moet je het gewoon aan de balie vragen.
Zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.
Succes!

17

Volgens mij zijn het accetaat vellen. En nee heb ze nog niet :-( Alleen bij Hanos. Zit ik net op amerikaanse site te kijken(taart benodigdheden) staan die bijna bovenaan lijst van assortiment!! Waarom hier niet  :(

Misschien nog even een poging bij Oonk wagen  :think: , Alink gebruikt het niet aan z'n taarten te zien.

Ik weet wat je bedoeld, van die hele stevige plastic vellen. In een restaurant waar ik heb gewerkt gebruikten we dat ook om desserts in te spuiten. Leverancier was daar idd Hanos.

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

Heb je ze nog steeds niet?
Bedoel je dit?
Folieband voor gebaksvormen, bij bouwhuis
http://www.bouwhuis.com/shop/images/1636955.jpg

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

20

zou wel zo'n 10 cm breed moeten zijn...