1

Onderwerp: Freubel Vrijdag 3 juni

Voor alle dames uit Almelo en omgeving:

Even informeren of er interesse is in een freubel avond op vrijdag 3 juni  in Almelo.

Inloop vanaf ongeveer 19.00 uur - 23.00 uur.

Bij genoeg interesse regel ik een ruimte, misschien dat er wel een klein bedrag per persoon voor eventuele "huur" betaald moet gaan worden. Maar dit zou nooit veel zijn en is natuurlijk afhankelijk van het aantal personen!

Ik zet mijzelf vast op het lijstje:

1. Cupcakekim (Kim)

2

Re: Freubel Vrijdag 3 juni

Erg leuk dat je zoiets wilt regelen. :thumb:
Maar wil je er toch op wijzen dat elke maand in Hengelo een freubeldag word georganiseerd.
Misschien leuk om daar een keer naar toe te komen ?

Voor mij zit het er niet in om nog meer dagen vrij te houden in de agenda, succes met de organisatie !!

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

3

Vind het erg leuk om weer eens een freubel in Almelo te doen, hebben we eerder gedaan. Heb alleen nu voor veel meer mensen een lokatie. De vorige keer waren we met 7 personen.
Vind het vooral ook leuk meer taart meiden uit almelo en evt. omgeving te ontmoeten.

We wachten dus nog even af!

Groetjes!

Maar die meiden uit Almelo en omgeving zitten ook in Hengelo erbij hoor! En het is er errug gezellig!!! :Y

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

5

Hoi Kim,
Wat een leuk idee om een freubelavond te organiseren!!
Helaas moet ik op de vrijdag altijd werken en red ik het niet om dan 'savonds nog te komen.

Liesbeth en Marloes,
Vind de reactie van jullie wel een beetje jammer!!
Wist niet dat Viv de enige was die een freubeldag mag organiseren  :/ .........daarbij kan ik me voorstellen dat sommige dames het ook leuk vinden om eens ergens anders naartoe gaan.
Misschien ook een idee voor Viv om een ander ook een keer een freubeldag te laten organiseren???

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

6

Ps Je bent hier natuurlijk ook altijd welkom om een keer op een avond te freubelen!!  :Y  :Y  :Y

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

Mamav2Boys schreef:

Liesbeth en Marloes,
Wist niet dat Viv de enige was die een freubeldag mag organiseren  :/ .........daarbij kan ik me voorstellen dat sommige dames het ook leuk vinden om eens ergens anders naartoe gaan.

Mijn reactie was ook zeker niet bedoeld om een frobeldag in Almelo niet door te laten gaan hoor! Mijn bedoeling was om aan te geven dat ze daar ook dames uit de omgeving van Almelo zou kunnen ontmoeten en dat ze daar ook natuurlijk welkom is! Tuurlijk is het leuk, prima en gezellig om in Almelo met een groepje bij elkaar te komen, dat is toch ook alleen maar leuk? Ik zeg toch niet dat het alleen in Hengelo mag???
Ik zie niet in wat er dan "jammer" aan mijn reactie is....  :/

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

8

ow zou heel graag komen, maar ik kan niet op vrijdagavonden helaas.
Mocht het een keer op een andere dag/avond zijn hoor ik het graag, als ik kan ben ik zeker van de partij !!

Pluk de dag !!!

9 Laatst bewerkt door liftrasa (04-05-2011 11:49)

Mamav2Boys schreef:

Liesbeth en Marloes,

Mijn reactie was toch ook absoluut niet zo bedoelt, heb zelf aangegeven dat ik het leuk vind dat ze zoiets wil organiseren.
Zelf kan ik helaas niet op vrijdagavond.
Wou net als Liesbeth aangeven dat het ook mogelijk is om in Hengelo mensen uit Almelo en omgeving te ontmoeten.
Of natuurlijk in Enschede op 22 mei, sorry dat ik die vergeten ben ;)
En waar je het idee weg haalt dat alleen Viv zoiets zou mogen organiseren snap ik niet.
Iedereen mag dat doen als ze zin hebben in een freubeldag.
Zowel liesbeth als ik hebben daar met geen woord over gerept!!

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

10

hoi Kim ,wat leuk van je dat je iets organiseerd :thumb: ,en ik was zekerrrrr gekomen ,altijd gezellig  :thumb: ,maar zit dan nog in Spanje,ook niet verkeerd hoor ;) bij een volgende x graag ,als ik er dan ben,wens jullie iedergeval veel plezier.
taartgroetjes Carla

11

Jammer dat degenen die graag willen komen er deze avond niet bij kunnen zijn. Zelf ga ik een week later op vakantie, vandaar dat ik er bij Tamara niet bij kan zijn, wat ik zelf heeel erg kammer vind!

Ik ga gewoon nog lekker even afwachten hoeveel interesse er wel is voor deze freubel in Almelo.
En anders gaan we het zeker nog eens proberen op een datum als Tamara, Petra & Carla misschien wel kunnen!

Dus dames, meld je aan!

12

Heel leuk! Lijkt me erg gezellig!! :D

Groetjes, Leandra

Een Kloddertje Roze

Met Een Kloddertje Roze wordt de wereld net even iets leuker :) zie: Eenkloddertjeroze.hyves.nl

13

carol schreef:

hoi Kim ,wat leuk van je dat je iets organiseerd :thumb: ,en ik was zekerrrrr gekomen ,altijd gezellig  :thumb: ,maar zit dan nog in Spanje,ook niet verkeerd hoor ;) bij een volgende x graag ,als ik er dan ben,wens jullie iedergeval veel plezier.
taartgroetjes Carla

nou dat is zeker niet verkeerd haha

Pluk de dag !!!

14

Heeeey Kim

Hartstikke leuk dat je weer een frobel organiseerd...Helaas is 3 juni voor mij ook geen optie  :( 
Had het anders wel weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk gevonden!!!
Maar wie weet, een andere x weer!!

Groetjes
Margreet

I love pie!!