2476 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 10:14)

Re: [Apeldoorn] (en omgeving) Nieuws -deel 2-

@tine: twee nieuwe dames kerstboompje en sampie en dan nog..  :think:  hmm net wist ik het nog :lol:

we zijn op de laatste pagine :shh:

2477

Owww... misschien ook wel handig voor andere Apeldoornse paardenliefhebbers. Ik las in de Stedendriehoek van afgelopen woensdag dat er in Empe een demo wordt gegeven in massage/fysiotherapie voor paarden. Het is gratis en wordt op 16-4 gegeven in het dorp van Carien  :Y

Het artikel heb ik aan Daffy gegeven dus de naam van de demo-man/vrouw weet ik niet meer en ook niet de exacte locatie in Empe. Maar da's vast wel te achterhalen op internet of misschien weet Carien het. Daffy wil het vast ook wel posten als er belangstelling voor is.

Met zoete groet! Akire

2478 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 10:19)

Ik zal vanavond (als ik het niet vergeet) even de naam en plek op het forum zetten  :Y  of het me gaat lukken om zelf te komen weet ik nog niet maar ik ga het woensdag wel voorleggen  :Y

Heb ik zomaar over een heel bericht heen gelezen..
@miss flieber: je hebt toch ook die kleine vierkantje biscuitjes  van verkade?? of moet het nog kleiner?

2479

Gevonden: www.rtv-veluwezoom.nl/index.php?xgid=24195

Het gaat over sportmassage voor paarden...

Met zoete groet! Akire

2480 Laatst bewerkt door bakfanaat (12-04-2011 10:25)

daffy schreef:

@tine: twee nieuwe dames kerstboompje en sampie en dan nog..  :think:  hmm net wist ik het nog :lol:

we zijn op de laatste pagine :shh:

Hallo, kan nog net op de laatste pagina ook wat schrijven.

Ik zit naast Kerstboompje (ben niet te zien), tegenover jou dus.
Fijn dat je je weer wat beter voelt.

"Het leven is een feest, maar waar blijft de taart?"

2481

daffy schreef:

Ik zal vanavond (als ik het niet vergeet) even de naam en plek op het forum zetten  :Y  of het me gaat lukken om zelf te komen weet ik nog niet maar ik ga het woensdag wel voorleggen  :Y

Heb ik zomaar over een heel bericht heen gelezen..
@miss flieber: je hebt toch ook die kleine vierkantje biscuitjes  van verkade?? of moet het nog kleiner?

Shit, ja, das waar....ik zat meer aan die rechthoekige te denken, maar het klopt wat je zegt, heten volgens mij knappertjes of zoiets....

2482

Je kan toch ook een paar koekjes bakken  O-)  O-)
Of zeg ik nu iets raars?

Met zoete groet! Akire

2483

oh vandaar dat ik jullie niet herkende!  :D   O-)

2484

ik dacht ook aan zelf koekjes bakken!  O-)

2485

Net als wat Akire zegt, gewoon zelf koekjes bakken dan heb je direct de goede vorm :Y

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

2486

ja daar denk ik dan weer niet aan :D  want met mijn warme handen zijn koekjes nog nooit gelukt :nooo

2487

@Hertje:
Je had gelijk hoor! Die bakblikjes voor de innimienie kleine cc's werden verkocht bij Dille en Kamille. Heb ze zaterdag in D'ter gescored. Jij dacht 2 euro... was maar 1,40! Leuk. Leuk!

Op de school van de kids wordt binnenkort een CarWash gehouden. Tijdens het wachten op een schone auto krijgt men een kopje koffie/thee aangeboden met een inimienie cc-tje. Mijn dochter gaat die met een paar vriendinnen bakken en decoreren...

Ben dus heel blij met jouw tip.. THANKS.

Met zoete groet! Akire

2488

daffy schreef:

ja daar denk ik dan weer niet aan :D  want met mijn warme handen zijn koekjes nog nooit gelukt :nooo

Maar daartegenover staat dat jij met die sterke en super warme handen heel snel fondant gekleurd krijgt  :Y  :Y Om bijna jaloers op te worden.

Als je koekjes wilt bakken dan lukt jou dat ook. Het deeg een poosje in de koelkast doen (altijd goed voor koekjesdeeg  ;) ) en niet teveel deeg in een keer verwerken of tussentijds terug in de koelkast.

Dan zou het moeten lukken!

Met zoete groet! Akire

2489

Half twaalf is dan weer net niet gelukt....

@missFlieber, haha een date bij het gat... Kunnen ook gewoon daten hoor, zonder gat is een stuk relaxter! Zie je toch vrijdag, kletsen we dan bij. De verrassing in je dochter haar bodywarmerzak gevonden???

Enjoy!

2490

nog iets wat ik kan uit proberen  :lol:
oww vrijdag heb ik waarschijnlijk z'n stuk zuurtje waar ik het laatst over had :) Dan moeten we maar is kijken wat we daarmee kunnen doen :Y

2491 Laatst bewerkt door bakfanaat (12-04-2011 10:39)

Akire, was je ook bij Dille & Kamille? @ppeltje en ik ook!

Daffy, heb je geen last met R.I. spuiten, bedoel met warme handen. Ik wel.
Iemand tips?

2492 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 10:40)

@bakfanaat: jawel maar dat vind ik gewoon zo veel leuker dan koekjes bakken dat ik het er voor over heb :lol:
wat ik doe is het tussen door weg leggen

2493

Gaaf!! Kom ik bij jou en dan gaan we klieren met een super stuk zuurtje. Lekker opwarmen in de oven en dan maar trekken/blazen/spinnen... We zien wel. Laat nog maar weten wanneer - doe maar in de mail of sms.

Doei - ga nu terug naar A'doorn.
Kijk vanavond nog wel even op het forum.

Ciao

Met zoete groet! Akire

2494

rosajati schreef:

Half twaalf is dan weer net niet gelukt....

@missFlieber, haha een date bij het gat... Kunnen ook gewoon daten hoor, zonder gat is een stuk relaxter! Zie je toch vrijdag, kletsen we dan bij. De verrassing in je dochter haar bodywarmerzak gevonden???

Uhhhh, nee? :think:

2495

:shh: wat zie ik nu  :lol:

2496

Toch maar vast een nieuwe gedaan hoor! Klets deze nog even vol tot 2500 en dan kunnen we weer verder in alweer deel 3. Niet te geloven hoeveel er gekletst wordt in het oosten van het land (onee, het midden...)

Enjoy!

2497

daffy schreef:

:shh: wat zie ik nu  :lol:

In ieder geval geen foto's :/  Is de vorige keer ook al niet gelukt.... Wil je me een tipje geven Daffy????? Alsjeblieft

Enjoy!

2498 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 10:44)

dat moet wel lukken toch?? we hoeven nog maar 3 berichtjes :Y

Ik heb bij het eerste topic citeer geklikt en dat dan gekopieerd.. Snap je wat ik bedoel??

2499

En meerdere zakjes maken, kan je ondertussen de andere gebruiken.  ;)

Wil je effe bedanken voor het runnen van dit topic.  :thumb:
Op naar het volgende!

2500

Tja dan nu de laatste!!! :cool:  :+  :thumb:

Enjoy!