1

Onderwerp: Freubeldag/avond/weekend omgeving Arnhem-Nijmegen

Hoi iedereen,

Ik zag zulke leuke berichtjes over het afspreken met een aantal meiden om taarten/cakjes te bakken en wou ondanks dat ik heel erg nieuw ben toch een berichtje achterlaten. Ik ben zelf net begonnen met het maken van cubcakes en zal het leuk vinden om met een klein groepje bij mij thuis cubcakes te gaan maken en vooral te versieren en zo met z'n allen inspiratie op te doen.

Ik heb een kleine keuken, maar wel een grote eetkamer tafel waar we aan kunnen zitten. Ik kan een stuk of 6 mensen kwijt.

Wil lijkt dit leuk en zou bij mij thuis een avondje of een weekend dag hieraan mee te doen?

Over mijzelf:
Ik ben Laila 22 jaar woon in Arnhem Noord. Ben heel erg verslaafd aan cupcakes en vooral het maken en decoreren ervan. In mijn huis woon in samen met mijn vriend. Geen huisdieren en een kast voor spulletjes. Meer weten kun je altijd een berichtje achterlaten. Ik hoop dat we snel 6 mensen vinden en een datum kunnen prikken.

Grtz Laila

2

Re: Freubeldag/avond/weekend omgeving Arnhem-Nijmegen

Hallo Laila!!!

Wat leuk dat je hier een oproepje plaatst!!! Ik meld me bij deze aan, ik woon in Terborg.
Ben sinds okt 2009 met deze verslaving en ga zondag ook naar dce, daar ga ik een workshop roosje van fondant en mini tasje volgen en vanaf februari PME1 volgen bij tastycakes.
Lijkt me heel leuk en gezellig en hopelijk komen er snel meer mensen bij!!!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

3

Hoi Sabrina,

Wat leuk dat jij je aanmeld zeg! :) Zou het jou het best in het weekend of avond uitkomen? Leuk dat je er ook druk ermee bezig bent! 
Hopelijk melden nog meer mensen aan!

Grtz Laila

4

Hoi Sabrina,

Wat leuk dat jij je aanmeld zeg! :) Zou het jou het best in het weekend of avond uitkomen? Leuk dat je er ook druk ermee bezig bent! 
Hopelijk melden nog meer mensen aan!

Grtz Laila

5

Een avond zou momenteel voor mij beste uitkomen, aangezien PME vanaf 27febr 5 zondagen achter elkaar is.

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

6

HoiHoi,

Wat leuk weer een keer freubelen, Ik wil ook wel meedoen.
Mijn avonden zijn erg druk bezet, en weekenden komen me wat beter uit maar er valt over het algemeen wel wat te schuiven.

gezellig.

7

Wat leuk zeg ik heb er zin in! Het weekend zoou ook kunnen, maar Sabrina kan volgens mij niet elke zondag al wat geland heeft.

Mag ik jullie doorverwijzen naar mijn site: http://lailiejloe.wordpress.com ik heb daar een formuliertje en als jullie die in willen vullen krijg ik ze per mail en dat is een stuk overzichtelijker. als ik dan alles heb gehad ga ik een datum prikken en iedereen terug mailen.

Alvast bedankt!

Grtz Laila

8

Helaas lees ik deze post nu pas. Ik weet niet of jullie al een bak avond/dag hebben gehouden, maar ik houd me aanbevolen voor eventuele volgende keren. Lijkt me heel erg leuk om eens te zien wat andere hier in de omgeving maken.

Ik ben Simone, 21 jaar, woon ook in Arnhem (centrum).

9

Hoi Pixel,

Volgens mij is er nog niks gepland en kan je het beste het formuliertje invullen op de site van Laila

10

Hoi iedereen,

Sorry heel erg druk geweest de afgelopen tijd. Ik heb inderdaad nog niks gepland, maar al wel genoeg mensen als iedereen komt die op dit forum en op mijn site hebben gereageeerd.

Als het voor jullie ook goed uitkomt (ivm met PME is het voor veel mensen op een zondag niet mogelijk) wil ik ergens begin maart op een zaterdag een dag prikken.

Zijn er al dagen waarop jullie aangeven dan kan ik echt niet?

Let me know!

Groetjes,
Laila

p.s. heb je ingevulde formulier gezien! Dit werkt inderdaad het beste omdat ik dan alles in de mail heb staan! :)

11

Hoi Laila,
Ik ben net nieuw op dit forum, dus ik moet nog ff wennen.
Het lijkt me leuk om met nog een paar mensen een middag/ avond te gaan bakken, alleen ik heb zelf niet zoveel spulletjes. Inmiddels wel veel ingrediënten aangeschaft waarvan ik eerst niet eens wist dat ze bestonden:P Eén keer pas een taart gemaakt/ gedecoreerd, maar die zag er nog niet representatief uit om weg te geven.
Ik ben trouwens 19 en woon tijdelijk in Groesbeek.
Ik hoor wel wat je plannen verder zijn,
Groetjes, Swetz

12

als er nog plek is, dan zou deze arnhemse meid het ook leuk vinden om mee te doen. ;)

gr colinda