26

Re: frobel dag achterhoek

He frobel achterhoekies...

Helaas kom ik ivm familieomstandigheden as zaterdag niet... de volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn...

Ik wens jullie wel heel veel plezier!!! En hoop op veel foto's van jullie resultaten!!!

Kijk voor al mijn creaties ook eens op http://taartenvanbianca.hyves.nl/

27

hallo iederee.

wij willen langs deze weg vertellen dat de freubeldag niet door kan gaan.

er hebben er te veel afgezegd helaas waardoor het geen zin heeft
om door te laten gaan.

hopelijk kunnen we snel weer een nieuwe datum prikken zodat we alsnog een keer met zn allen kunnen freubellen.

sabrina en ik zijn al bezig om een leuke locatie te vinden.

we laten hier snel meer over weten wat onze ideeen zijn.

groetjes  mandy

28

He wat jammer, het zit niet echt mee. Ik zou 15 september workshop taart stapelen doen, helaas door te weinig deelnemers ging dat niet door. Dus helemaal verheugd op de freubeldag .... gaat dat ook niet door.

Volgende keer beter! Ik hoop dat er snel een nieuwe datum komt.

Mochten er mensen toch nog iets willen taarten, ik heb niet heel veel ruimte, maar aan de keuken tafel kunnen we zeker met 4 man zitten. Mochten er nog mensen willen......  Laat maar even weten.

29

dat was lekker dichtbij geweest. Lees het nu pas  :o

30

boystwins schreef:

dat was lekker dichtbij geweest. Lees het nu pas  :o

hopelijk kunnen we het alsnog een keer doen.
houd de berichten in de gaten zou ik zeggen

31

Misschien is het leuk om vooraf gaan aan de koekjes ketting een koekjes freubel avond/ middag te doen?  :)
Ik heb zelf niet zo veel ervaring met koekjes en het decoreren er van, maar wie weet kan ik van jullie het een en ander leren.

Ik heb zelf niet zo heel veel ruimte, kunnen met 4 vrouw/man aan de tafel in de keuken.