101

Re: hengelo

Heb het er even met mijn mannetje over gehad en die had zoiets van ga toch lekker. Kom je evt. wat later naar de verjaardag.
Nou goed dan als het moet ;)
Dus ik ben gewoon van de partij, maar ga misschien wel wat eerder weg (of niet houd nog even een slag om de arm)
Tot zondag

102 Laatst bewerkt door Hertje (02-07-2010 17:08)

:o Helaas, ik moet afzeggen!
Ik vind het echt jammer.

We hebben zo'n prachtige kampeerplek aan zee en het weer is zo mooi. Dus hebben we bijgeboekt. Dat is natuurlijk ook heel gaaf :) .

Voor de meiden die wel kunnen: heel veel plezier en graag tot een andere keer!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

103

Viv schreef:

Vivian,  koffie en thee
Hiske, dadels met geitenkaas en spek
Daniela, Vruchtenbowl (uiteraard alcoholvrij)
Inge,
Ivy (Yvonne), wraps gevuld met zalm
Petje (Petra)
Cedes sapjes
Annemarie1107, stokbrood met salade

Jammer Herma, maar ik kan het me helemaal voorstellen! :Y
Misschien de volgende keer...?

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

104

Het stond groot in m'n agenda maar ik moet ook helaas afzeggen.
Ik had een kleine hoop dat ik met iemand mee zou kunnen rijden maar ik geloof dat er weinig Enschede'ers over zijn gebleven die zondag komen. En daar hoor ik bij want ik heb geen vervoer.
Vriendlief moet zijn dochter (van ver) ophalen die hier een weekje vakantie komt vieren, en dat natuurlijk voor.

Allemaal alvast veel freubelplezier gewenst en ook namens mij, hopelijk tot een volgende keer

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

105

Hoi,

Ik neem (heel saai en eigenlijk TE gemakkelijk) chocolaatjes mee  :o
niet zelf gemaakt, niet zelf gebakken, maar wèl zelf gekocht  :D  :D  :D

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

106

petje schreef:

Hoi,

Ik neem (heel saai en eigenlijk TE gemakkelijk) chocolaatjes mee  :o
niet zelf gemaakt, niet zelf gebakken, maar wèl zelf gekocht  :D  :D  :D

Zelf gemaakt of zelf gekocht is mij om het even. Als het maar chocola is ;)

107

Vivian,  koffie en thee
Hiske, dadels met geitenkaas en spek
Daniela, Vruchtenbowl (uiteraard alcoholvrij)
Inge,
Ivy (Yvonne), wraps gevuld met zalm
Petje (Petra) chocola
Cedes sapjes

Ik zie jullie straks!
Groetjes Vivian

108

heyy viv en de anderen, ik moet ff kijken of ik kan komen, zit nu helaas de hele avond alweer met krampen op de bank, hoop dat t een keer overgaat en dan lekker slapen en die kant op, maar ik laat het morgenvroeg ff weten of ik kom (hopelijk wel, heb er zin in)...

slaap lekkers in ieder geval of goeiemorgen

109

Helaas kan ik dus niet komen vandaag, mijn buik wil totaal niet meewerken dus moet heel spijtig afzeggen.

Ik wil jullie in ieder geval veel plezier wensen en hopelijk dat er een volgende keer komt, dan probeer ik alsnog..

110

Meiden, jullie zijn vast al druk aan het kletsen, euh freubelen. Veel plezier!!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

111

Jammer Inge dat je niet kunt komen, sterkte. enne Smurf we beginnen pas om 1 uur hoor  :lol: Maar gekletst wordt er vast wel. ;)

112

Hee Smurf, we beginnen pas om één uur (met kletsen :lol: )
Dus als je nu in de auto stapt kun je er nog op tijd zijn! :Y

Maarre...ik ben gisteren een dagje naar A'dam geweest en manlief is vergeten dadels en spek te kopen, grrr :mad:
Zal eens kijken of ik een alternatief kan vinden, anders wordt het een fles drinken, solly!! :o
Tot zo!

113

Ik ben wel in de auto gestapt hoor His :+ . Ik moest alleen de andere klant op om zoonlief te halen O-)

Maarre, zijn jullie nu nog niet uitgekletst????? Hoe was het??? Vast en zeker zeer gezellig. En iets minder leker zonder die dadels ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

114

Ottolien schreef:

Ik ben wel in de auto gestapt hoor His :+ . Ik moest alleen de andere klant op om zoonlief te halen O-)

Maarre, zijn jullie nu nog niet uitgekletst????? Hoe was het??? Vast en zeker zeer gezellig. En iets minder leker zonder die dadels ;)

Ja zeg, moet je natuurlijk wel hierheen rijden...neem zoonlief maar mee de volgende keer, die kan ook wel freubelen! :Y
Het was heel gezellig en we hebben naast het kletsen ook echt wel wat gedaan (de één iets meer dan de ander, maar toch... O-) )
En de dadels zijn vervangen door marsmallows met een laagje candy melts. :9

115

Hier nog iemand uit de buurt! Mag ik de volgende keer ook van de party zijn? Lijkt me super gezellig!

116

Hallo hiernog iemand uit de omgeving :)

117

Yes toch nog mensen uit de buurt te vinden!

ik kom uit Enschede! misschien is het leuk om eens wat samen maken! ik begin net... dus kan stiekem wel wat hulp gebruiken ;)

Groetjes Mieke.

Groetjes Mieke.

118

Hoi Mieke, je moet gewoon de freubeldagen in de regio een beetje in de gaten houden en je dan een keertje opgeven. Is altijd erg gezellig! :Y
Ik garandeer alleen niet dat er ook daadwerkelijk gefreubeld wordt... O-)

119

Hoi His,

dat ga ik zeker doen! en alleen een gezellige avond is ook prima haha!  :Y

bedankt voor je reactie.

Groetjes Mieke.

120

hey mieke er is een topic geopend :Y  :Y  :Y ik ben ook nog nie zo lang bezig dus we kunnen van mekaar leren groetjes :D

121

Bij deze dan meteen maar even een linkje naar het nieuwe topic. :D
Voor degenen die geabonneerd zijn op dit oude topic, ik zou zeggen, geef je op! :Y

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=128861