1

Onderwerp: Maar goed dat net niemand me bezig gezien heeft.

Ben ik de taart voor mijn zoontje zijn verjaardag zondag aan het bekleden. Best een rare vorm dus een hele grote lap fondant uitgerold, ging goed maar toen moest die natuurlijk op de taart, en ik had een kleedje aan met hele strakke mouwen, snel kleedje uit en lap fondant op de taart  :D  niet bij nagedacht dat ik er wel heel gek bijstond. Nu ja in het heetst van de strijd doe je rare dingen hé  :lol: . Nog een geluk dat dit mijn job niet is.

groetjes Carla

2

Re: Maar goed dat net niemand me bezig gezien heeft.

:D  :D  :D
O, dat zou ik ook kunnen zijn! hilarisch!

3

:lol:  :lol: herkenbaaar :lol:  :lol:
vliegt hier ook wel eens een trui door de kamer :Y  :o  :lol:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

:lol: Ook heel herkenbaar vooral als ik wel eens met wit moet werken in verband met zwarte pluisjes  ;)

5

:lol:  :lol:  :lol:
Geen verborgen camera's in verbinding met youtube in je keukentje???   :+

"Life begins where your comfortzone ends."

6

was al bang dat ik de enige was met zulke acties :o  mijn man kwam gisteravond binnen en keek me aan of ik gek was geworden. Had de haarband van mijn dochter in (tja mijn haar bleef niet in de staart zitten :( ) geen trui meer aan want zwarte pluisjes in wit fondant lijkt niet zo netjes en tja er was een lekker muziekje op de radio dus stond mee te deinen. Gelukkig wist hij waar hij mee trouwde :+

7

:D  :D  :D

Geweldig!

Groetjes, Myriam

8

Oh, ik stond van de week in mijn sportkleding. En ik ben niet de slankste, en mijn kleding was vrij strak...
Zal er ook leuk uitgezien hebben.  :lol:

Oh en dan vergeet ik nog ff die witte vegen op mijn buik (in zwart shirt).

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

9

Hahahaha, ik had ook de haarband van de dochters op mijn kop. En dan te bedenken dat ik helemaal geen lang haar heb, alleen een lange lok, die niet achter mijn oor wilde blijven zitten. Zie daarbij een losse flodderbroek en een strak t-shirt. Met een theedoek over mijn schouder en witte vegen overal.........Plaatje compleet! :lol:

Liefde is bovenal......jezelf wegschenken!

10

Hahahahaha herkenbaar, ik had een tuniekje aan en bij het voorover bukken ging het tegen het marsepein, ik had het tuniekje in m`n broek gepropt........Mijn man oppperde het idee dat ik toch maar eens een keukenschort aan moet schaffen :lol:  :lol:  :lol:

11

Mamsvandrie schreef:

Hahahahaha herkenbaar, ik had een tuniekje aan en bij het voorover bukken ging het tegen het marsepein, ik had het tuniekje in m`n broek gepropt........Mijn man oppperde het idee dat ik toch maar eens een keukenschort aan moet schaffen :lol:  :lol:  :lol:

das een goed excuus voor het ikea cc schort toch??!!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk