1

Onderwerp: ik zoek ik zoek en ik vind de taart niet dus heeeeeeeeeeeeeelp me aub

tijd geleden zweefde hierboven in da kaderke een witte taart met precies zwarte kant op getekend met paar bloemen heeeeeel mooi en weet begod niet hoe ik dat zo ga doen maar ik wil die taart maken maar natuurlijk vind ik nu die foto  niet meer  :( en een vriendin va mij wil zo een taart in augustus als ze trouwt maar dan int vierkant en nu wil ik al testen of me dat lukken gaat ik dacht ik ga daar eens die zwarte icing tube van wilton voor proberen maar dus als iem weet over welke taart ik het heb en je weet wat zij of hij gebruikt heeft pllllllllllllllleeeeeeeeeeeease laat me dat weten ik en de bruid zijn jullie heeeeeeeeeeeeel dankbaar dan  :D

2

Re: ik zoek ik zoek en ik vind de taart niet dus heeeeeeeeeeeeeelp me aub

die komt volgens mij hierboven elke keer voorbij maar van wie hij is :think:  :/

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

deze???

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=82128

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Da's de winnaar van het thema zwart wit, volgens mij.

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

ja dat is hm nu nog weten wat ik moet gebruiken om die kant erop te tekenen :/

6

Zo te zien met icing gewerkt...maar je kunt haar toch mailen en het vragen??

Je hart fluitsert, luister goed!

ik zou iig niet die kant en klare tubes van wilton gebruiken.  :nooo  Daar kun je echt niet zo netjes mee spuiten omdat het vrij stug is.

ik zou royal icing mix kopen, zodta je het thuis zelf kunt aanmaken, of met eiwitpoeder/poedersuiker en water.
Verder zou ik sugarflair black extra kopen, die wordt goed zwart.
En spuitmondje 1 voor de dunne lijntje, evt zou je die ook nog kunnen schilderen.
en mondje nr ehm 3 ofzo voor die dikkere lijnen.
dit is trouwens ook een mooi voorbeeld:
http://img4.realsimple.com/images/09weddings/b-w-lace-cake_300.jpg

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

ik zou e.b.m. gewoon mailen, als je vragen hebt.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

9

ja die had ik en ik had die uitvergroot hahaha resultaat geen lijn meer te zien maar die royal icing maak ik altijd zelf dus dat lukt nog wel en ik ga meteen die zwarte kleurstof bestellen wat de iging van wilton is fijn maar die tube is inderdaad niet flecibel :s dat dikke lijkt ook een beetje op fondant tis daar waar ik aan twijfel en zo een heel dun spuitmondje heb ik nog niet die dikkere wel ik ga eens zo wegwerp spuitzakjes bestelle dat lijkt me handiger  :D thanxxxxxxxx