1

Onderwerp: Te leen gevraagd, sligro pas voor barbeque spullen

Hallo allemaal!

Mijn partner en ik zijn binnenkort jarig, dus er moet weer een grote barbeque gehouden worden. Nu dachten we om de inkopen bij de sligro te doen. Wij hebben zelf geen pas, maar met al die zzp-ers hier dacht ik dat er vast wel iemand zou zijn die zijn pasje zou willen uitlenen ;)

Ik woon zelf in deventer, dus als iemand uit de buurt komt, met zo'n pas, dat zou fantastisch zijn :)

Groetjes

2

Re: Te leen gevraagd, sligro pas voor barbeque spullen

Proficiat met jullie verjaardag.

Ik zou het eigenlijk eerst eerst in je eigen vriendenkring of omgeving proberen... ;)

Ik denk namelijk niet dat iemand hier zijn pasje gaat geven aan iemand die net op het forum is en de aankopen zijn ook nog eens voor iets wat niets met taart te maken heeft....

Het is namelijk nooit een goed idee om die pasjes in het algemeen uit te lenen want het is naamsgebonden en in de gegevens kan meneer de belastingdienst altijd inkijken.....

3

love-to-bake schreef:

Ik denk namelijk niet dat iemand hier zijn pasje gaat geven aan iemand die net op het forum is en de aankopen zijn ook nog eens voor iets wat niets met taart te maken heeft....

Het is namelijk nooit een goed idee om die pasjes in het algemeen uit te lenen want het is naamsgebonden en in de gegevens kan meneer de belastingdienst altijd inkijken.....

:Y  Goed verwoord, wilde ook iets typen maar kreeg het niet fatsoenlijk getypt!  :lol:

Alvast gefeliciteerd met jullie verjaardag Reneebr!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

4

love-to-bake schreef:

Ohw, dit wist ik niet. Ik dacht dat de belastingdienst er alleen bij kon als je de bonnen opgaf haha. Iniedergeval bedankt en zal eens verder rondkijken!

5

reneebr schreef:
love-to-bake schreef:

Ohw, dit wist ik niet. Ik dacht dat de belastingdienst er alleen bij kon als je de bonnen opgaf haha. Iniedergeval bedankt en zal eens verder rondkijken!

Dat je dat niet wist is natuurlijk begrijpelijk ;)
Ik hoop dat je ergens een goede aanbieding vind!!