1 Laatst bewerkt door manika (14-05-2010 17:05)

Onderwerp: Ik houdt mijn hart vast voor morgen.........

Hoi,

Vandaag bruidstaart gemaakt voor zuslief die morgen gaat trouwen.
Taarten maken doe ik al iets van 4 jaar maar bruidstaarten doe ik alleen voor bekende anders niet.Mijn zus is de derde.Maar toch blijft het gevoel anders dan anders.

Het zijn wel hele mooie taarten geworden, helaas zit er 1 grote MAAR  aan het verhaal en dat is dat ik mijn taarten moest overhandigen aan het zaaltje waar de receptie wordt gehouden, zij zetten de taarten op de standaard, zij regelen verder als. O-)

Ik ben er net van terug.Beetje raar allemaal. Ik was samen met de ceremoniemeester gegaan, we kregen de sleutel van het zaaltje waar ook een keukentje is, maar er was niemand die mee liep of uitleg vroeg  :s Ik had verwacht dat je tegen de eigenaar wel verhaal mocht ophangen bv ; niet te grote stukken snijden(machtig) welke taart op welk plateau moet.Maar niet dus.

Dan maar alles vertelt aan ceremoniemeester, die heeft gezegd vertrouw mij , ik zal morgen alles bespreken met die mensen.Ik weet hoe moeilijk je het vind.

Ben benieuwd hoe het morgen met me vergaat..........en ik zal maar tot 10 tellen om morgen er niet mee te bemoeien en wijs mijn  :x  :x  :x  houden als het mis gaat. Heb ook gezegd : garantie tot aan deur :lol:

Nou vroeg ik me af...vinden jullie het nou ook moeilijk om je er dan niet mee te bemoeien ? Of ligt het aan Maan ?

Zo ik ga mezelf even trakteren op een koud rose biertje :shh:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Ik houdt mijn hart vast voor morgen.........

Ik zou in staat zijn om de volgende ochtend al weer op de stoep te staan om te kijken of alles goed is met de  taarten.
dus ik denk dat dat er gewoon bij hoor bij het taarten virus

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

3

ligt niet aan maan :nooo
kan het me heeeel goed voorstellen.
je hebt er toch hard aan gewerkt en je uiterste best gedaan.
dan snap ik dat je liever alles zelf zou doen :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Dat heb ik ook een keer gehad, toen heb geweigerd en heb ik hem lekker zelf opgezet, maar met de bruiloft van je zusje moet je dat niet willen. Je moet ook lekker genieten van de dag.
Heelee fijne dag morgen meid, en we zien het resultaat wel gauw denk ik?  :Y

Your cake-wish is my challenge!

5

Ik snap best dat je je zorgen maakt.. je hebt er je best op gedaan en dan luisteren ze niet eens naar je tips..
Het komt vast wel goed  :Y 
Enne.. ik wacht op foto's!! (ook van jou en D in feestkleding  :D )
Heel veel plezier morgen en ik duim voor mooi weer!

6

Wat gaaf om de taart te maken voor de bruiloft van je zus. Dat is toch heel bijzonder.
Ik zou me er ook absoluut niet happy bij voelen als 't zo gegaan was en me er verder ook mee willen bemoeien hoor!  :Y
En er vervolgens op de bruiloft achter komen dat ik me voor niets zorgen had gemaakt, die ceremoniemeester moet zich toch ook verantwoordelijk voelen voor een goed verloop van de hele bruiloft, inclusief taart. Hij zal er heus wel op letten.
Een hele fijne dag gewenst morgen, ik ben benieuwd naar je taarten. Wel posten hoor!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

inderdaad moeilijk om je kindje uit handen te geven zeker als het voor je zus is dan wil je het extra perfect hebben. dus je bent volledig normaal!

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

8

Nee hoor Maan, het is heel normaal. Ik heb zelfs afgesproken zelf de alle 13 taarten te gaan plaatsen in juni voor me zwager en ga ze zelfs zelf aansnijden  :lol:  :lol:  :lol:

Neuuu ik bemoei me nergens mee hahaha  :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

awh ik kan het me voorstellen :) maar het feit dat je er helemaal tevreden bent is goed genoeg... en volgens mij is het voor je zus superspeciaal dat jij de bruidstaart hebt gemaakt :) die gaat dus super blij zijn morgen :)

geniet nou maar morgen ;)

10

adem in...........adem uit..............laat het los..........

Morgen staan de taarten precies op de juiste standaards, de taarten worden in keurige bescheiden stukjes gesneden, jij en D. zien er tiptop uit, het zonnetje schijnt de hele dag en de temperatuur is ook aangenaam........en je zus straalt de hele dag.

(en als het anders verloopt hoor ik dat zondagochtend wel :D)

Alles goed???? nee 3 fout

11

Oooh Maan het is morgen al!! :D Spannend!!!
Ik snap wel wat je bedoelt, ze wilden vandaag ook niet dat ik de standaard e.d. al ging opzetten, maar heb toch volgehouden en nu staat het zoals de bedoeling is. (tenzij ze het nog stiekem hebben veranderd nadat ik weg ben gegaan) Al is het alleen maar voor de foto, bewijs van goede aflevering.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

:lol: Lune, klinkt leuk!

Ik wilde het ook graag regelen, maar dat ging dus niet goed. Taarten stonden door elkaar, deuken erin.....
MAAR ik had geen ceremonie meester!!!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

13

Ow een Maan, je blijft natuurlijk de hele dag overeind op de hakken zonder zere voeten :Y Geen zilveren schoenen nodig. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

komt vast goed,fijne dag morgen! :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

15 Laatst bewerkt door manika (15-05-2010 08:57)

:think: heb vanacht toch rare dromen over de taart gehad  :o
Jaja Maan zit op gedirkt achter de pc  :rolleyes:  Maan in een jurkje :lol: Wie had dat gedacht.
Net een irritante litteken weg laten camoufleren  :+

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

16

fijne dag vandaag en geniet :Y

17

Hey, toevallig! Ik heb gisteren de bruiloft van m'n zus gehad, incl. door mij gemaakte bruidstaart! We hadden ook afgesproken dat ik em zou aansnijden (ivm niet te grote stukken enzo), maar nee, dat deden zij wel. Nou, dat werden dus mega-grote stukken. Maargoed, we hadden wel genoeg dus das mooi. Verder heb ik me er maar niet zo druk om gemaakt (en m'n zus ook niet).

Hele fijne dag!

18

Ik ben zooo benieuwd naar je taart!!!
Kan gewoon niet wachten...  O-)
Heb al steeds bij de bruidstaarten zitten kijken en op je hyves, maar je hebt hem nog niet gepost...  :nooo

Leuke dag gehad?
Alles goed gegaan?

Ik mag vrijdag een bruidstaart maken voor mijn vriendin... :S
Vind het zooo spannend!!
Vorig jaar ook 1 gemaakt voor vrienden. Toen had ik de dag van de bruiloft de hele dag koppijn... :(