51

Re: Zwanger

CindyM schreef:

Wij hadden op het eerste geboortekaartje staan:
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt.

En op de tweede:
Liefde is het verlangen naar herhaling.

En de derde komt er niet  :lol:

Nogmaals gefeliciteerd.

Over het boekje van Kluun. Het heet Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. isbn 9057593866.

Veel leesplezier. Wij lagen echt dubbel van het lachen tijdens het lezen.

Hahahah ik vind hem echt geweldig.. Ben wel benieuwd welke tekst er zou volgen als er een derde bij kwam ;)

52 Laatst bewerkt door Marinina (15-05-2010 09:46)

Oooh, wat een lieve reactie !! van harte gefeliciteerd !! Geniet er maar van  :thumb:

misty schreef:

Gefeliciteerd met dit geweldige wonder.Ik zag laats een gedichtje van iemand op mijn Hyves,want die moet deze week bevallen.
Ik zoek het even op.

trallallala...ik heb hem

Een leven uit een leven
Zo byzonder en zo klein.
We hebben je een naam gegeven
maar eigenlijk moest het
WONDERTJE zijn.

goh, dat lijkt heel erg op het stukje van het geboortekaartje van mn dochtertje!

je bent zo klein en zo bijzonder,
je kreeg van ons een naam, maar eigenlijk heet je "wonder"

en wat leuk al meteen gaan shoppen!
oh gezellig!!!

geniet er lekker van! en succes met je mond houden...haha,

54

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van...

en die extra kilo's.....ik vond het prachtig om te zien hoe ik groeide en groeide. Je weet dat het voor het prachtigste wonder ter wereld is en dat je de (meeste) kilo's na de bevalling weer kwijt bent.

Wat een super reactie van je man, en dat briefje zooo lief!  :Y

55

Ik weet helemaal wat je bedoeld hoor.Het lijkt of dat je nu in een roller coaster zit.Je gedachtes vliegen alle kantenop en je kan alleen maar aan je kleine ukkepuk denken.Niets is meer belangrijk.Ik heb net alle berichtjes gelezen en ik herken er zoveel in.
Ik heb 4 kinderen en ik ben blij dat ik vrouw ben en dit heb mogen meemaken.(dit zei ik trouwens niet toen ik aan het bevallen was. :lol: )

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

56

hucar schreef:

Djehr, allereerst bedankt voor je advies.
Ik vat het absoluut niet negatief op.
Enkel is het zo, dat mijn partner sowieso niet op forums zit, of kijkt. Dus hij zal het vanavond voor het eerst horen. En ik kon het gewoon niet voor me houden en wilde mijn vreugde met jullie delen, aangezien ik hier bijna 24 uur op het forum mijn dag doorbreng.
Met de openbaarheid heb ik ook geen probleem, want hucar is alleen maar een gebruikersnaam :)

Gr

Beetje late reactie, maar had het even druk met andere dingen. Fijn dat Hucar anoniem is. ;).
En wat een lief briefje had je gemaakt! En de reactie van je man ook al zo lief. Nogmaals gefeliciteerd en heel veel plezier de komende tijd. Blijft toch altijd heel bijzonder zo'n zwangerschap. Ben bijna klaar met de opleiding docent Zwangerfit (zwangerschapsgym waarbij je écht fit de zwangerschap doorgaat) dus zit zelf ook helemaal tussen de zwangeren. En dat is écht leuk.
Dus ga lekker genieten (maar dat doe je volgens mij al :) )