1

Onderwerp: Lelijke professionele taart

Ik was vanmiddag op de bruiloft van een collega, die zijn taart door een professionele (zoals hij zelf zei) bakkerij had laten maken. Wat was dat ding lelijk  :x !!! De kreukels zaten gewoon in de zijkanten en hij was totaal inspiratieloos gemaakt, met fletse kleuren. Ik zou gewoon door de grond zakken van schaamte als ik zoiets zou afleveren. Ik zie hier altijd prachtige taarten voorbij komen en zelfs ik had het beter gekund. Jammer, want ik had een keer voor de grap gezegd dat ik best zijn taart wilde maken.
Komen jullie dit ook vaak tegen?

2

Re: Lelijke professionele taart

ik zie hier op het forum fantastisch mooie taarten passeren en dan vind ik het zo spijtig dat mensen nog ergens anders bestellen waar ze veel duurder betalen en minder waar voor hun geld krijgen,
natuurlijk als ze bij een banketbakker of zo bestellen is het normaal dat het duurder is door allerlei vaste kosten dat die heeft, maar dan hoop je toch op een taart die er niet op lijkt alsof ze snel even in mekaar is gezet.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

3

Maar ja als je dus niet verder kijkt dan je neus lang is en niet beter weet dan dat er dus ook heel veel ( proffessionele) hobbybaksters zijn die hun hele ziel en zaligheid in zo'n taart leggen...stja.....

4

Tja, mijn trouwtaart was ook niet mooi, maar wel super lekker. En het was nooit in me opgekomen dat er iemand zou zijn die een hobby had.
Voor de volgende keer (ik ga weer trouwen) maak ik hem wel zelf...

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

5

tja hier op de site van een bekende bakker die zo ver ik weet in heel brabant wel zit staan ook taarten .
nou nou en wat zien die er uit  en daar vragen ze dan 3.75 tot 5 euro pp voor ..
sorry ben echt nog niet goed maar wat daar op de stite staat kan ik beter...
vind dat z'n bekende bakker er niet echt een goede naam mee maakt ..

Toen de vriendin van mn zusje trouwde had zij ook een taart van de bakker.... Het was een taart net uit de diepvries, was nog half bevroren en het marsepein ging hierdoor flink zweten, en droop van de taart af....

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"