26

Re: Totaal respectloos...

Die is nog beter!

Groetjes, Patricia

kijk even op de link.... hmmm dan zitten we massaal op de telegraaf site.. lijkt mij niet boycotten whahahahahha  :+

Groetjes Natasja!

28

Ik vind het ook totaal respectloos, maar er zijn wel meer schuldigen in dit verhaal. Wat denk je van de artsen daar ? Als je een beetje fatsoenlijkheid hebt dan geef je niet eens de telefoon aan dat jochie.
Ik bedoel die artsen toen dat ongeluk net was gebeurd, lieten ze iedereen in de kamer gewoon filmen.Dat kan toch ook niet vind ik.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

29

Ik vond het al totaal bizar dat artsen foto's van de jongen maakten, terwijl hij buiten bewustzijn was.... Zo ontzettend afschuwelijk! En dan ook nog gebeld worden door verslaggevers.....  :(
Ik hoop dat zijn tante en oom hem kunnen beschermen tegen al deze ongewenste aandacht...........

Smile and the world smiles back to you!
Liefs Mo

30

En dit dan...

Zoon Gadaffi op bezoek bij Ruben TRIPOLI -  Ruben kreeg gisteren in het ziekenhuis bezoek van Saif El-Islam Gaddafi, zoon van de Libische leider Muammar Gadaffi. Ook een medewerkster van vliegtuigmaatschappij Afriqiyah kwam mee.

Libische schoolkinderen brachten ook een bezoek aan de Brabantse jongen die de ramp overleefde.

De maatschappij waarvan het vliegtuig woensdag neerstortte, zette het nieuws met foto's en al op haar website.

:x  :x  :x  :x

31

O, ik zag het vanochtend op nu.nl (mijn startpagina) en meteen kookte mijn bloed. Zelf lig ik vaak in het ziekenhuis, je moet er toch niet aan denken dat er dan allemaal mensen zich met je bemoeien. Die arme jongen! Ik ben maar onkruid gaan trekken, moest iets doen om mijn woede af te reageren...

32

het is vreemd zoals mensen reageren als zoiets ergs gebeurd.
ik snap niet waarom er niet gewoon 1 foto naar buiten is gebracht zodat zijn familie hem kon herkennen?
een filmpje werkt echt niet in zijn voordeel.
het probleem is dat hij een hersenkneuzing heeft. en dan gaan ze hem ook nog helemaal onrustig maken met die hele heisa er om heen!
het is gewoon schandalig.
ik wil niet heel flauw doen. maar doordat er veel mensen zijn die het willen weten en hun eigen nieuwsgierigheid boven de gezondheid zetten van de jongen, doen kranten zulke rare dingen.
ik heb er net een essay over geschreven vanwege mijn opleiding.
mensen verwachten een foto of een filmpje. anders lezen we (anderen) het niet.
ik heb er geen woorden voor.
waarom kunnen we niet een paar jaar wachten totdat de jongen zelf de kans heeft gehad om er over heen te komen (wat volgens mij vrijwel onmogelijk is geworden). en laat hem dan maar praten.
en waarom willen we eigenlijk dat hij het zich herinnert? help hem de gedachte over zijn gezin terug te krijgen. maar laat hem die nachtmerrie niet opnieuw beleven.....

Enthousiaste groet, Maxime

33

Ik vind zowieso de hele verslaggeving walgelijk! Dat ze voor het centrum gaan staan waar de nabestaanden bij elkaar komen en ze dan leuk gaan staan filmen als die mensen naar binnen gaan en weer naar buiten komen. Wat hebben die mensen eraan? En wat moeten wij ermee? Laat iedereen lekker met rust. De klap was/is al hard genoeg!

Groetjes Ilse

34

Mag ik een teiltje... 

Verklaring Hoofdredactie AMSTERDAM -  In de afgelopen uren zijn er veel vragen gesteld over de berichtgeving rond de ramp in Tripoli in De Telegraaf van vanochtend.

Het spijt ons dat er onder onze lezers het gevoel is ontstaan dat De Telegraaf onzorgvuldig heeft gehandeld. Het is nooit onze bedoeling geweest om misbruik te maken van de situatie van Ruben.

De hoofdredactie van De Telegraaf hecht eraan te benadrukken dat verslaggeefster Van der Graaf in het onverwacht ontstane telefoongesprek met Ruben niets heeft gezegd over het ongeval en de ernstige familieomstandigheden van het slachtoffer.

De Telegraaf heeft tot publicatie besloten omdat Ruben symbool van leven is in deze enorme tragedie.

De hoofdredactie respecteert de oproep van het kabinet om terughoudendheid te betrachten in de contacten met nabestaanden.

35

Ik wil het teiltje ook wel even lenen  :s

Groetjes, Patricia

36

Ik wil graag een heel zwembad................En ik ben nog wel abbo-NEE !! Zo'n arts zou ook direkt uit zijn functie moeten worden ontheven, alhoewel hier ook wel wat cultuurverschillen een rol spelen denk ik . Hij heeft in ieder geval zijn "fifteen minutes of fame" gehad , bah,bah !!

Monique

Carpe Diem !

37

Vreselijk... heb er geen woorden voor. Je hoort de oproep om de nabestaanden met rust te laten en toch verschijnen ze in de krant... Laat die mensen toch met rust, dit is echt ramptoerisme!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

38

monique63 schreef:

Ik wil graag een heel zwembad................En ik ben nog wel abbo-NEE !! Zo'n arts zou ook direkt uit zijn functie moeten worden ontheven, alhoewel hier ook wel wat cultuurverschillen een rol spelen denk ik . Hij heeft in ieder geval zijn "fifteen minutes of fame" gehad , bah,bah !!

Monique

Ik zou direct opzeggen

Walgelijk  :nooo  dat kind krijgt niet eens de keuze, nee ze bellen 'm gewoon op. Ze bellen niet de familie, maar het kind zelf. Dat doe je toch gewoon niet  :s wat ontzettend laag...

'I love it when a cake comes together'

40

Ach jakkes!
Ik heb elke dag de Gazet van Antwerpen en daar stond ook een grote foto van het jongetje met slangetje en buisjes op de voorpagina en ik had zelf al zoiets van "och, dat doe je toch niet!"
Ik schrok mij een bult toen ik de krant half slapend uit de brievenbus trok.  Al was de foto nog deftig hoor..

Maar dat van De Telegraaf tart alle verbeelding!

Lieve bakgroetjes, Hilde
Mijn oventje is mijn beste vriend :)

barf.. en dan niet allleen voor de telegraaf maar ook die dokter.. die zijn gsm nr aan pers geeft?
Bah... zij hadden hem moeten beschermen...

Groetjes Natasja!

42

LekkerTaartje schreef:

Walgelijk  :nooo  dat kind krijgt niet eens de keuze, nee ze bellen 'm gewoon op. Ze bellen niet de familie, maar het kind zelf. Dat doe je toch gewoon niet  :s wat ontzettend laag...

even voor de duidelijkheid, ze belt niet naar Ruben maar naar de arts.
De arts is even schuldig als de journaliste en de redactie van de krant.
Ik zeg bah voor alle drie, bah bah bah.

En dan als bonus valt er uitgerekend vandaag de telegraaf bij mij op de mat.
Ik heb geen abo en ik hoef geen abo, sterker nog, ik zeul er de hele straat mee door op zoek naar de rechtmatige eigenaar maar nee hoor niemand, heb ik weer.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

43

Poptie schreef:

Mag ik een teiltje... 

Verklaring Hoofdredactie AMSTERDAM -  In de afgelopen uren zijn er veel vragen gesteld over de berichtgeving rond de ramp in Tripoli in De Telegraaf van vanochtend.

Het spijt ons dat er onder onze lezers het gevoel is ontstaan dat De Telegraaf onzorgvuldig heeft gehandeld. Het is nooit onze bedoeling geweest om misbruik te maken van de situatie van Ruben.

De hoofdredactie van De Telegraaf hecht eraan te benadrukken dat verslaggeefster Van der Graaf in het onverwacht ontstane telefoongesprek met Ruben niets heeft gezegd over het ongeval en de ernstige familieomstandigheden van het slachtoffer.

De Telegraaf heeft tot publicatie besloten omdat Ruben symbool van leven is in deze enorme tragedie.

De hoofdredactie respecteert de oproep van het kabinet om terughoudendheid te betrachten in de contacten met nabestaanden.

ze belde der buuf en had toen in eens Ruben aan de telefoon ?????

Gerda schreef:
LekkerTaartje schreef:

even voor de duidelijkheid, ze belt niet naar Ruben maar naar de arts.
De arts is even schuldig als de journaliste en de redactie van de krant.
Ik zeg bah voor alle drie, bah bah bah.

Ok, dat had ik niet begrepen. Maar toch, dan ga je toch geen gesprek aan met dat kind, en het vervolgens gebruiken voor je artikel...

'I love it when a cake comes together'

45

dianaatstyle schreef:
mamannette schreef:

arm mannetje.

waar mijn haren van overeind gingen staan waren berichten op msn.nl daar heb je ook nieuwsstukjes... was er een hele discussie dat er een vrouw met hoofddoek hem verzorgt........Geert Wilders moest ingrijpen en nog meer van dat soor idioot gedoen! BAH BAH geen woorden voor!  :s

als ze goed voor dat jochie zorgt mag ze van mij 10 hoofddoeken om
het gaat er toch om dat dat kind lief en zorgzaam verzorgt word?

:thumb:

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

46

xhafal schreef:
dianaatstyle schreef:
mamannette schreef:

arm mannetje.

waar mijn haren van overeind gingen staan waren berichten op msn.nl daar heb je ook nieuwsstukjes... was er een hele discussie dat er een vrouw met hoofddoek hem verzorgt........Geert Wilders moest ingrijpen en nog meer van dat soor idioot gedoe! BAH BAH geen woorden voor!  :s

als ze goed voor dat jochie zorgt mag ze van mij 10 hoofddoeken om
het gaat er toch om dat dat kind lief en zorgzaam verzorgt word?

:thumb:

al zou ze in haar blote kont staan interesseert me geen zier. was geen stukje van mij....moge dat duidelijk zijn.......http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?ucpg=10&pgnew=False&cp-documentid=153385414#uc2Lst

Let them eat cake
http://annettes.tk/

47

Ongelooflijk dit... ik vond het al zo erg dat ze gisteren bij Hart van Nederland zowat alle plaatsen in Nederland afgingen waar mensen een minuut stilte hielden of er op een andere manier bij stil stonden.  Ik kreeg echt het gevoel dat ik inbreuk deed op hun moment van rouw.  Maar dat waren gelukkig geen familieleden.
Dat ze dan ook die arme jongen zo breed moeten uitmeten in de pers... gelukkig merkt hij het (nog) niet.  Maar dit doet de media altijd; na 9-11 zag je op alle krantenkoppen tot weken na dato (in ieder geval in Ierland waar ik toen woonde) nog steeds grote foto's van ofwel overledenen ofwel overlevenden ofwel familieleden.
Ik zag die kranten in de winkels liggen en liep er dan gauw langs.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake