1

Onderwerp: zo ontzettend zielig

Is mijn kleine meisje. heeft haar oogjes ontstoken en nee niet een klein beetje nee echt onwijs erg. ben al een paar dagen in de weer met gekookt water etc...ze huilt gewoon alleen maar drap.
Dus de dokter maar gebeld en nu heb ik een zalfje...hopelijk gaat dit werken en anders maandag maar terug!
Het ziet er echt niet uit!

2

Re: zo ontzettend zielig

Hopen dat het zalfje snel zn werk gaat doen. Sterkte voor je meisje.

3

Ahh, wat vervelend. Hoopt dat ze snel opknapt!

Groetjes, Patricia

4

Een tip....Supranettes...
Dit zijn steriel voorverpakte doekjes, speciaal voor het reinigen en het verzachten van ogen. je koopt een heel pak bij de drogist en iedere keer als je haar ogen wilt reinigen kun je een schoon doekje uit de verpakking halen.
Ook heel handig als je ziet als het weer op komt zetten.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5 Laatst bewerkt door lune (14-05-2010 19:38)

Zielig is dat altijd bij die kleintjes, maar kijk uit het is rete besmettelijk, ik had vorige week een groot kind (man) met ontstoken oogjes en heeft wel een dag of 6 geduurd.............daarna was ik aan de beurt, gelukkig 1 dag en daarna mijn jongste 2 dagen

Alles goed???? nee 3 fout

6 Laatst bewerkt door mrs.cake (14-05-2010 19:40)

Uit ervaring kan ik zeggen dat het zalfje werkt althans bij mijn jongste meisje...

Kadohke dat vind ik wel een goeie tip want het is zo dat mijn jongste het in het ziekenhuis met haar geboorte heeft afgelopen en nu zodra ze maar een beetje verkouden is begint haar oogje te prutten en het gaat nooit over zonder zalfje maar dat zalfje krijg je pas na een week met gekookt water tobben. Ga het zeker de volgende keer proberen nu nog even uitvogelen waar het hier te  krijgen is.

7

aaah de stakker. :(
hopen dat het zalfje snel werkt :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

thanxs Kadohke,

ga dat morgen gelijk halen...als ze het hebben? want dat gedonder met gekookt water is echt niks!

Ennee...mijn meisje heeft het ook al vanaf dat ze beebje is, bij ieder zuchtje wind was het mis....Nu had ze het een hele tijd niet gehad en nu...het lijkt wel een natuurramp echt zo onstoken is het en ja het is onwijs besmettelijk, hopelijk krijgen wij het niet. Moet zeggen dat ik nu maar wat wasjes meer draai en alls op 60 graden....Ieder keer een nieuwe doek of washandje etc!

9

Sterkte! Hopelijk knapt het gauw weer op!