1

Onderwerp: koelkast erbij!

ik wil de hoop op mooi weer niet opgeven en met het oog op taart en warme dagen en een koelkast die hier met vijf personenen en twee vers vlees etende honden chronisch vol zit heb ik er sinds vandaag een tweedehands tafelmodel koelkast bij. echt een keurig koelkastje met leen flinke binnenruimte, daar zit namelijk nogal verschil in heb ik gemerkt bij mijn vergelijkend warenonderzoek. 40 rond past er goed in dus vierkant ook! nou daar kan ik nu echt blij van worden!

liefs marieke

2

Re: koelkast erbij!

ik kan daar ook heel blij van worden........want ik wil dat ook, heb niet zoveel meeëters als jij, maar ik heb een heel klein koelkastje met 3 plankjes.
Ik moest laatst een 4 laags bruidstaart in de koelkast kwijt en dan moet werkelijk alles in het groentelaatje wat in de koelkast moet blijven, wat even buiten de koelkast moet wordt (nu nog wel) buiten gezet.
En een mopperende man dat er niets te eten is in de koelkast maar dat dat ding altijd maar vol staat met taarten. :D

Plaats voor een 2e heb ik (nog) niet helaas

Alles goed???? nee 3 fout

3

zo heb ik laatst ook een koelkast voor op mijn taartkamertje gekregen.
en een mazzel paste nog net tussen kast en muur.
en ik vind het super beneden lekker vol met eten en boven met taart :D

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

haha, mijn man heeft de koelkast opgehaald en de verkoper blijkt ook een bakster te zijn. man vertellen over de leukstetaarten.nl en ze ging ook eens hier kijken want ze bakt graag!
ik sms- te haar om te vertellen dat ik zo blij was met deze mooie én keurig schone tweedehands koelkast. stuurt ze terug'en jij bedankt voor de tip van het forum die je man mij gaf...
ik heb haar geprobeerd te waarschuwen voor deze hardnekkige verslaving, maar ik denk dat ik al te laat ben  :lol:

liefs marieke

5

Ze heeft alvast koelkasten genoeg als ze verslaafd zou raken.
Ik ben heel tevreden met mijn grote koelkast er passen hele curverbakken in, dus ook makkelijk 3 stapeltaarten. Niet dat ik die ooit tegelijk maak (2 is mijn max) na de verbouwing komt er nog een minikoelkast op de gelijkvloers bij maar meer omdat we dan van in de tuin niet meer naar boven moeten dan omdat de huidige te klein is.
Het was toen best een dure aankoop maar ik ben er nog steeds heel erg tevreden mee, en we hebben geen kelder of koele berging dus de ruimte is heel welkom.

groetjes Carla

6

Ik heb ook een mega grote koelkast en een hoge vriezer met 14! lades.
Elke keer denk ik,ik doe dat ding weg,want hij is zo enorm groot en heb maar een piep kleine keuken.Maar aan de andere kant is ie zo goed.Kan er echt alles in kwijt.Als ik een mandje eruit haal kan er zelfs een stapeltaart in.

Maar ik ben blij omdat jij blij bent. :lol:

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

Wij hebben in de garage een oud tafelmodel koelkast staan van zo'n 20 jaar oud. Niet energiezuinig waarschijnlijk maar enorm ruim van binnen. Heerlijk. Hier kunnen alle taarten in  :Y  die niet in mijn energiezuinige (dus met dikke binnenwanden) passen. :nooo

8

hihi ik ben net mijn koelkast aan het reorganiseren geweest om taart 2 erin te krijgen  O-)  ze is dan wel megagroot er zit ook megaveel in (verjaardagsfeestje zondag).
Conclusie hoe groter de koelkast hoe meer ik erin prop!

groetjes Carla