26

Re: Vliegramp..............

Dinaat en Monique, voor jullie beiden en jullie families heel veel sterkte toegewenst..

Wat een rot bericht zeg, wij hebben vanmorgen alleen vluchtig in een frans hotel opgevangen dat er een vliegtuig was neergestort.. en pas vanavond weer terug in NL waar we hoorden dat er zoveel nederlandse passagiers aan boord waren

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

27

Jeetje Monique, eerst las ik van de week op het forum dat jouw zus is overleden, en nu dit! Wat een ellende kan er dan opeens op je afkomen zeg. Heel veel sterkte voor jullie!

Groetjes Laura!

28

Nu is het bekend dat het een jongetje van 9 is ,Ruben uit Tilburg. Beide ouders en broetje zijn omgekomen, tante en oom zijn erbij......

Je kunt je toch niet voorstellen dat dit zo gebeurt, het mannetje een flinke trauma....

iedereen die er ook maar iets met de slachtoffers te maken heeft heel veel sterkte gewenst...

Groetjes Nathalie

29

Monique73 wat vreselijk !! heel veel sterkte.

het zijn er inmiddels al 70 hoorde ik net op het nieuws ben blij dat ik dit jaar naar Ameland ga met de auto....... zou niet meer met het vliegtuig durven zo langzamerhand. :s

30

Chantelle schreef:

....... zou niet meer met het vliegtuig durven zo langzamerhand. :s

Ik vlieg zeer regelmatig voor mijn werk, maar ben nog nooit bang geweest en wordt hier ook niet bang van...

Hoeveel verkeersdoden zijn er per jaar alleen al in NL door auto ongelukken? ... Autorijden is gevaarlijker dan vliegen..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

31 Laatst bewerkt door Kallista (13-05-2010 13:45)

We zagen gisteren het vreselijke nieuws op het journaal. Vanmorgen toen de naam van het jongetje dat de ramp heeft overleeft bekend was, ging er bij mijn lief een schok door zijn lichaam.

Het is het jongste zoontje van een excollega. Een van de drie collega's bij zijn vorige werkgever waar hij een goede band mee had. Hij heeft zijn vader, moeder en oudere broer verloren. Hij heeft enkel nog zijn oom en tante en opa en oma. Het gezin was met zijn allen op vakantie om het 12,5 jarige huwelijk van de ouders te vieren.

@monique Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

32

Monique, Diana en Kallista: gecondoleerd met het verlies van jullie familie, vrienden en bekenden. Het is echt afschuwelijk wat er gebeurd is, wat een nare laatste momenten zullen zij beleefd hebben.
En zo naar voor het jongetje wat nog leeft. Vreselijk om je ouders en broer te moeten verliezen.

Voor mijn gevoel vinden er steeds meer vliegtuigrampen plaats. Ik ben benieuwd of ze er achter komen wat er met dit vliegtuig is gebeurd, zodat ze er wat mee kunnen en de kans in de toekomst steeds kleiner wordt gemaakt dat er nog een ramp gebeurt.

33

@Monique, gecondoleerd met het verlies!! dat is ook een boel zeg, zo in een paar dagen!!! sterkte ermee!!!

34

Iedereen die iemand iemand verloren is bij deze ramp: gecondoleerd.

Iedere keer dat er meer  bekend wordt over wat voor mensen er zijn omgekomen, krijg ik meer een brok in mijn keel. Eerst waren het 70 doden, anoniem. Verschrikkelijk! maar ver weg. Nu er steeds meer verhalen los komen over hele gezinnen die weggevaagd zijn, wordt het wel heel erg emotioneel.
Dat jochie wat het overleefd heeft, het is wonder, maar mijn eerste reactie was, dat als ik de enige overlever zou zijn, dat dat voor mij niet had gehoeven. Ik hoop dat hij dit trauma met behulp van zijn familie rustig kan verwerken en dat niet de hele pers iedere keer over hem heen duikelt.

@Moniek: ook nog gecondoleerd met je zus. Zoveel mensen moeten missen binnen zo´n korte tijd, dat is erg heftig! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

35

Helaas treft deze ramp ook onze familie

De neef van mijn moeder en zijn echtgenote zijn helaas ook onder de slachtoffers.

Ze laten een dochter met een net geboren kleinkind achter
en een autistische zoon. (Die begeleid woont)

Als er zo veel mensen gaan, is er altijd wel iemand in jouw omgeving die ook getroffen wordt. Vreselijk.......

Liefs, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU