1

Onderwerp: Douwe egberts

Mijn vriend spaart al tien jaar Douwe egberts punten.
Er lag een zakje in de la helemaal vol met punten en nog heel veel losse punten in de la.
Vanmiddag kwam ik op het idee om die punten een keer te gaan tellen want een nieuw koffieapparaat konden we wel gebruiken.

Nou na al die jaren sparen hebben we wel ruim 4000 punten bij elkaar gespaart :Y
We zouden nu 3 theelepeltjes kunnen halen maar voor een koffieapparaat moeten we nog wel 40 jaar sparen.
Dan ga ik uit van 1 zak senseo in de week.

Mijn vriend is er klaar mee en zegt dat hij voor een halve cent niet eens meer de moeite gaat nemen om die punten uit te knippen!

:lol:  :lol:  :lol:

2

Re: Douwe egberts

ik moet ze ook nodig uit alle kastjes en bakjes bij elkaar zoeken en bij elkaar op tellen, maar de laatste keer had ik er toch meer dan 10.000

en ik heb (met behulp van moeders en oma) toch al een keer een koffiezetapparaat gratis gehad

Ik zit dan ook dagelijks aan een koffieinfuus en heb aan een kilo koffie in de week niet genoeg (......in mijn eentje )

Alles goed???? nee 3 fout

3

Haha..ik heb een paar weken geleden precies dezelfde ontdekking gedaan!! Alleen ik kon slechts 1 theelepel halen..want drink alleen thee. Je mag mijn punten wel hebben..ben je alweer iets dichter bij het koffiezetapparaat  :Y. Ben inmiddels ook gestopt met sparen, heeft echt geen nut.

4

zo heb ik laats een taart plateau en bordjes van oililly gehaald samen met mijn ouders samen.
dus zoeken wie er niks met zijn punten doet ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Hoi hoi!

Wij sparen heel enthousiast. Doen dat voor Dorcas, een hulporganisatie die zich richt op met name ouderen en gehandicapten in Oost-Europa en zuidelijk Afrika. Ook worden schoolkinderen ondersteund.

Doordat we met veel mensen tegelijk sparen, loopt het behoorlijk op en kunnen er regelmatig mooie cadeaus worden opgehaald. Deze worden dan weer verkocht voor bijv. het Anti Honger Korps van Dorcas (voor Euro 0,25 kan iemand in een noodgebied een dag te eten krijgen). Dus doe je niets met je punten of verwacht je 3 levens nodig te hebben om eindelijk die langverwachte theepot bij elkaar gespaard te hebben? Je kunt je punten bij ons kwijt!

Mocht je verdere info willen hebben, laat het dan gerust even weten.

Groet,
Janet

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

6

Mijn moeder heeft jaren gespaard.Ging 3 jaar terug eens tellen hoeveel ze had. En toen kreeg ik de punten om een Senseo apparaat te halen en had ze nog heel veel over  :+

Overigens in het blad : Boodschappen. Zit Pickwick actie, je heb 1 oficeele spaartkaart nodig en dan mag je die kaart nog 4 x kopieeren.
Op elke kaart moet je dan 5 streepjes code van Douwe Egberts opplakken, en dan heb je volgens mij totaal 1000 punten en mag je gratis uit zoeken in de winkel ;) Actie loopt tot 16 Juli.
Wel vragen ze aan kassa je postcode. Dus je mag 1x op adres gaan.Vaak laat ik mams en zuslief ook nog even gaan  :+

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Ik spaar nu ook z'n jaar of 10 en ben er nog lang niet. Maar dan drink ik alleen thee.

Ik zeg nu ook altijd tegen kids als die vragen waarom mama ze bewaard dat is voor jullie als jullie net zo oud als oma zijn. Kun je een keertje iets uitzoeken. :lol:

8

Het heet natuurlijk niet voor niets "sparen", maar je moet soms wel een lange adem hebben, dat klopt. Al kun je ook eea bij betalen natuurlijk....Toch heb ik al regelmatig eea gescoord met mijn punten.
Succes met het verzamelen.