Onderwerp: kopje koffie??
Drink jij je koffie expres zo ?? of..drink je hem verkeerd??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Een babbel na het bakken » kopje koffie??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Drink jij je koffie expres zo ?? of..drink je hem verkeerd??
drink helemaal geen koffie, dus ga nu maar snel weer een bakkie thee zetten!
hier ook geen koffie.
Maar nu aan een lekker vers sappie.
ik drink ook geen koffie.... Ben een echte thee muts..
Ga zo ook maar weer een kopje zetten! Is het echt weer voor....
ikke wel koffie hoor.. jummie alle soorten en maten!
Maar ga lekker nu een bakje warme cadbury chocomelk maken!
Hier nog een thee muts.....
Voor mij geen koffie hoor!!!!
leuk al die reacties,het is een overdenkertje,ipv vraag,dat is juist de lol
leuk al die reacties,het is een overdenkertje,ipv vraag,dat is juist de lol
oeps twee keer
Loveeeee expres zo, verkeerd, cappuccino en latté macchiato.
Maar ben ook gek op een kopje thee.......kan dus alle kanten met me op
Hier nog een theemuts.
Volgens mij is de koffie op z'n retour, als ik hier zo de reacties lees, maar ook op vergaderingen drinken mn veel dames vaak thee
Btw: Koffie is echt niet ongezond hoor! Heeft heeft zelfs antioxidant eigenschappen maar te veel koffie is belastend voor de maag en de bloeddruk, ook heeft het een laxerende en een vochtafdrijvende functie. Ik raad de mensen meestal maximaal 4 kopjes per dag aan. (of 2 mokken )
Mijn eigen man is een slecht luisteraar, maar ja dat geldt voor bijna alle mannen
ik vat um niet
laten we dan maar zeggen; ik drink um expres in de ochtend zodat ik heel snel naar de wc pees en das niet verkeerd
Verkeerd en.............. heel veel
Ja, ik drink 'm express zo, met lekker veel suiker, maar ook wel eens verkeerd of een heerlijke cappucino. Al sla ik een kopje thee ook nooit af, haha! Eigenlijk drink ik alles wat warm is, al dan niet met een drupje drank erdoor. Want een Irish Coffee, daar mag je me voor wakker maken hoor!
wat een goed idee! Ga er gelijk een zetten.. Een heerlijke cappucino!
Ik drink hem expres zo
Zo drink ik hem níet verkeerd
als ik al koffie drink zijn t alleen latte's met suikerstroop met smaakje of wiener melange met een bak suiker erin
echt wel expres!
Ik ben zó blij met mijn Blondmok: daar passen 2 senseo's in 1x in! Heerlijk vooral ik hier op zolder op het forum ga kijken....lekker lang koffie!
Máár ook een enorm theeleut hoor, vooral kamillethee. Voor de zwangerschap van Otis vond ik het smerig, maar het hielp tegen maagzuur en sindsdien altijd liters van blijven drinken ook op school.
Zegt 'n collega heel droog tegen me: "Oh maar dat moet je bij de dokter inleveren!"
Ik heb tijden "woesi-koffie" gedronken.
decaf senseo met 1 deel decafkoffie en 2 delen opgeshuimde melk met suiker! denk dat het de naam koffie niet mag voeren....
Ik drink hem verkeerd, erg verkeerd... Maar dan is het zoooo lekker!
Cappuccino hier! En de caramelcappuccino van de Hema zeker elke week een keer!
echt wel expres!
Ik ben zó blij met mijn Blondmok: daar passen 2 senseo's in 1x in! Heerlijk vooral ik hier op zolder op het forum ga kijken....lekker lang koffie!
Máár ook een enorm theeleut hoor, vooral kamillethee. Voor de zwangerschap van Otis vond ik het smerig, maar het hielp tegen maagzuur en sindsdien altijd liters van blijven drinken ook op school.
Zegt 'n collega heel droog tegen me: "Oh maar dat moet je bij de dokter inleveren!"
mijn kleinzoontje heet ook otis,grappig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Een babbel na het bakken » kopje koffie??