1 Laatst bewerkt door Random (08-11-2011 11:15)

Onderwerp: balen

:shh:

2

Re: balen

Ik heb het ook eens gehad dat ik iets had gekocht van het forum, en ook maar niet binnen kwam, nog gemailt naar die persoon (niks gehoord).
Maar is uiteindelijk toch nog aangekomen, wel 2 weken na het versturen.

3

Het is heel vervelend, maar je kan er vaak niets aan doen.
Het is soms gewoon wachten en wachten en wachten.

Hoe heb je het verstuurd?? Pakketpost of gewoon in een envelop??
Heb je genoeg postzegels erop gedaan??

4

heb er genoeg postzegels op gedaan in een envelop met bubbeltjes alles laten nawegen ???
hoop maar dat hij aankomt heb er wel afzender op gezet dus hoop dat ze hem anders naar mij terug zenden ????

5

vind het zo erg de mold is nog niet aangekomen
heb net ptt aan de telefoon gehad en moet tot vrijdag af wachten omdat het wat vertraging kan hebben opgelopen met de feestdagen hoop dit maar is het vrijdag nog nietgelevert dat moet ik terug bellem om papieren in te vullen om de bubbeltjes envelop te kunnen achterhalen waar hij gebleven kan zijn moet ergens zijn of liggen ?????
wat baal ik hiet van  heb dit nog nooit gehad met men bubeltjes envelop bezorging

6

ik kan me voorstellen dat je baalt, maar dat helpt natuurlijk helemaal niets meer :) !
Je moet nu gewoon afwachten tot vrijdag en je merkt het vanzelf!

Ik vind het in ieder geval getuigen van een goed karakter dat je jezelf er zo'n zorgen om maakt terwijl je toch al goed je best hebt gedaan!  :thumb:

7

Ik had via markplaats een jurk voor één van de meiden gekocht. Die ging voor koninginnendag op de post en ik had hem pas eind vorige week. Ptt is druk denk ik.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

8

Hey Marie,

Post heeft giga veel vertraging.Al mijn kaartjes namelijk  hoor.

Knuffel

Maan

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

Nog even afwachten,zal toch wel een keer aankomen,maybe tomorrow,vast wel,zelf krijg ik op maandag nooit post.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

hoi hoi hoi
heb net een email gekregen dat ze aangekomen zijn
wat ben ik blij  :Y  :Y

11

zal inderdaad aan de drukte hebben gelegen, alles goed gekomen

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

12

Ik heb ongeveer 6 jaar geleden kleding via Marktplaats gekocht, moet het nog steeds ontvangen :D .TNT is de doos kwijtgeraakt in het depot  ;) . Of is het soms ook de papierversnipperaar ingegaan? O-)

groetjes monica.
mijn album