1

Onderwerp: Wat doe jij in het "echte" leven, ;)

Ik lees hier dat veel mensen taarten op bestelling maken ed, er kruipt toch veel tijd in 1 taart maken (bij mij toch nog ;) )
Dan moet je toch veel tijd hebben of goed kunnen organiseren :)

Ik ken bv iemand die al jaren kleding maakt, heel speciaal en mooi, en in het "echte" leven is ze directiesecretaresse... weet je wat ik bedoel?

Ik bv ben eigenlijk webmaster, door de komst van mijn jongste dochter (nu 8) ben ik in de branche van de 2de handskinderartiklen geraakt, online webshop èn  winkel.

Ik kan dus alleen maar bakken in het weekend of tijdens extra vakantiedagen.

Wat doen jullie en hoe organiseer je het? ;)

Groetjes,
Vivke

Re: Wat doe jij in het "echte" leven, ;)

Ik ben student  :)
Nu moet ik per week maar 3 dagen naar school dus er is een hoop tijd (oke, wel veel verslagen thuis maken en mijn bijbaan bij Blokker)

Maar vanaf september ga ik stage lopen, 5 dagen per week dus dan is mijn 'vele' tijd weg voor taarten  :(

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

3

Op dit moment ben ik nog student aan de pabo. Maarrr ik ben aan het wachten op de uitslag van mijn portfolio. Oftewel op de uitslag of ik geslaagd ben of niet! 28 mei krijg ik de uitslag.

Als student zijnde werk ik bij TNT in het weekend en zoals nu ook doordeweeks.

Hopelijk kan ik straks lekker gaan invallen op school! Verder heb ik ook nog 4 konijnen en 2 ratten die mij bezig houden en 2 oppaskindjes die ik iedere woensdagavond en soms ook in het weekend heb.

Een drukke maar gezellige boel en weinig tijd voor taarten ;) Maar goed ik ben ook nog maar een beginner.

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

4

Er bestaat al zo'n topic

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=25484

Als je hierbij kijkt zie je van heel veel forumers wat ze in het dageijkse leven doen. En ook anderen kunnen het daar bij zetten. Scheelt weer een topic ;)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

ah, niet gezien   :o

Groetjes,
Vivke