226

Re: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

Right back at you, Lessie!  :)
Niets leuker dan de tijd te dooien met een gezellig praatje!  ;)

Let’s make something Amazing!  http://www.amazingcakes.nl/
Winkel~Webshop~Workshops~Wilton Cursussen  https://www.facebook.com/amazingcakes.nederland

227

Carin schreef:

Ik heb inmiddels dit topic terug/verder (net hoe je het noemen wilt) gelezen, weinig forumtijd momenteel vandaar nu pas, en om nu te typen dat dit mijn laatste berichtje op het forum is, gaat me te ver, vooral omdat ik dat bepaalde personen niet gun. Verder vind ik het forum namelijk gewoon veel te leuk! En bepaalde personen die negeer ik in het vervolg gewoon :+. Jammer misschien, dat al die dingen die inmiddels, na ze op de beurs in het echt gezien te hebben, op mijn verlanglijstje staan, dan wel elders besteld worden.

Conclusie: (en meteen een vraag beantwoorden die ik op pagina 7 ofzo voorbij zag komen), ja je mag hier blijkbaar alleen maar vertellen hoe geweldig het was, en anders schijn je maar weg te moeten blijven :+

Verder laat ik het hierbij, ik post niet meer in dit topic. Aangezien het inmiddels allang niets minder dan moddergooierij is.

:x

Ik sluit me hier helemaal bij aan!  Vraag me ook echt af waarom er zo lang over doorgezaagd moet worden en wat hier de lol van is. Er komen nou eenmaal altijd positieve en negatieve punten uit zo iets. Geniet van de positieve en schrijf de negatieve op voor volgend jaar als verbeter punten en klaar. Maar laat ieder zijn mening geven over de dag zonder gelijk in de aanval te gaan denk ik dan (en dan heb ik het over 'iedereen' in het algemeen en niemand persoonlijk voor ik de wind van voren krijg!  :+ )

Hoe moeilijk kan het zijn.

Ook hier verder:  :x  :x

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

228

Ok, alles is wel gezegd wat er te zeggen was. Genoeg gekletst en genoeg gekwetst. Laten we het hier bij laten.

Groeten, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!