1

Onderwerp: een taartbeurs maar geen taart te eten......

eigenlijk vind ik dat wel jammer. Een taartenbeurs maar ik heb geen taart gegeten, en laat ik nou gek van taart zijn. Oké niet goed voor de lijn, maar dat vergeet ik gauw bij een stukje taart.  :9
Ik weet ook wel dat het lastig is maar ik zou graag bij betalen voor wat proefstukjes, verschillende smaakjes en combi's.
Waarom is dat er eigenlijk niet? Wil niemand zijn vingers daaraan branden, is het te duur of gewoon niet te realiseren voor zoveel dames of was ik gewoon te laat of blind!!!

Verder vond ik de beurs top :thumb: , veel gezien en ook alles rustig kunnen bekijken.

Groetjes Wendy
Wil je meer van mijn taarten zien, kijk dan in mijn album

2

Re: een taartbeurs maar geen taart te eten......

Dat is dus het leuke bij de T&T beurs  :) Daar bestaan de wedstrijdtaarten uit echte taarten en die mogen na de prijsuitreiking door het publiek opgegeten worden  :Y

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

3

Kaatje E. schreef:

Dat is dus het leuke bij de T&T beurs  :) Daar bestaan de wedstrijdtaarten uit echte taarten en die mogen na de prijsuitreiking door het publiek opgegeten worden  :Y

Dat is voor mij ook absoluut de charme van de T&T-wedstrijd, ECHTE taart eten :) Maarreh... Ik eet altijd elke beurs taart, zelfs in Alphen  O-) Het is me tot nu toe nog steeds gelukt in elk geval :D Deze keer was er een heerlijke chocolademuffin met stukjes chocolade erin... hmmm...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Jozien schreef:

Deze keer was er een heerlijke chocolademuffin met stukjes chocolade erin... hmmm...

aargh nu heb ik er spijt van dat ik dit topic geopend heb :P heb meteen honger :P