26

Re: Foto's uit Alphen!

Ottolien schreef:

Super foto's :thumb: .

Maar ik zoek me rot wie er nou gewonnen heeft. Ik heb wel al zilver, brons en bijna brons zien langskomen, maar nog geen goud :think:
Nou kan het ook een taart zijn die niet "van hier" komt.

In het album van Tompoes de eerste taart met bed erop!  :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

27

Dames geduld
Goud is nog niet gepost

Komt vast goed, is wel van het forum ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

28

jolanda71 schreef:

Dames geduld
Goud is nog niet gepost

Komt vast goed, is wel van het forum ;)

Ja, maar ik wil ook nog naar bed  O-) en ik kan vast niet slapen voor ik het weet

severn schreef:
Ottolien schreef:

Super foto's :thumb: .

Maar ik zoek me rot wie er nou gewonnen heeft. Ik heb wel al zilver, brons en bijna brons zien langskomen, maar nog geen goud :think:
Nou kan het ook een taart zijn die niet "van hier" komt.

In het album van Tompoes de eerste taart met bed erop!  :D

Even kijken en dan kan ik dus naar bed :9

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

29

Heel erg bedankt voor de foto's. Ik was zelf mijn fototoestel vergeten en bij jou stonden precies een paar foto's die ik graag wilde hebben :D .

30

AnjaH schreef:

Bedankt voor deze foto's, had mijn eigen toestel niet bij me, dus nu toch nog een mooie inspiratiebron. Heeft er iemand toevallig ook nog foto's gemaakt van de suikerbloemen en dan met name van de taart die goud gewonnen heeft?

Hallo Anja,
Ik heb de beker en wisselbeker gewonnen voor de taart met suikerbloemen (die beneden stond). Oh, en een geldprijs :) , heb ik de helft van wat ik heb gekocht op de beurs weer terugverdiend!
Ik ben er echt heel erg blij mee. Ik had nog een inzending, een gevlochten korf met suikerbloemen, maar die had te weinig punten voor een prijs. Er valt dus nog heel wat te leren.
Ik zou mijn winnende taart best willen posten, maar ik weet niet hoe dat moet :o

Ik lees hier wel veel op het forum, maar schrijf nooit. Dit is geloof ik mijn derde bericht in twee jaar tijd.

Groet,
Mireille

Visit mijn blog over sugar art:
www.mireille-angelique.blogspot.com

31

mireillea schreef:

Ik lees hier wel veel op het forum, maar schrijf nooit. Dit is geloof ik mijn derde bericht in twee jaar tijd.

Groet,
Mireille

Okay, now moet ik mijzelf verbeteren. Ik zie links dat dit mijn 9e bericht is in 1,5 jaar!

32

ik vraag me af op de peter rabbit taart ook van iemand van hier is?

mireillea schreef:
AnjaH schreef:

Bedankt voor deze foto's, had mijn eigen toestel niet bij me, dus nu toch nog een mooie inspiratiebron. Heeft er iemand toevallig ook nog foto's gemaakt van de suikerbloemen en dan met name van de taart die goud gewonnen heeft?

Hallo Anja,
Ik heb de beker en wisselbeker gewonnen voor de taart met suikerbloemen (die beneden stond). Oh, en een geldprijs :) , heb ik de helft van wat ik heb gekocht op de beurs weer terugverdiend!
Ik ben er echt heel erg blij mee. Ik had nog een inzending, een gevlochten korf met suikerbloemen, maar die had te weinig punten voor een prijs. Er valt dus nog heel wat te leren.
Ik zou mijn winnende taart best willen posten, maar ik weet niet hoe dat moet :o

Groet,
Mireille

Nou je taart was prachtig! ik hou niet van bloemen maar die taart *zucht* die sprak zelfs mij aan.

Moest toch een bruidsjurk voorstellen of niet?

Groetjes Martine www.tinustaart.com

34

Martine mv Milan schreef:

Nou je taart was prachtig! ik hou niet van bloemen maar die taart *zucht* die sprak zelfs mij aan.

Moest toch een bruidsjurk voorstellen of niet?

Dank je!
De taart is wat je erin wil zien :) . Ik maakte hem oorspronkelijk niet als bruidsjurk, maar tijdens het werken aan het topgedeelte vond ik hem er ook als een jurk uitzien. De taart was een ode aan mijn moeder, omdat ik door de wedstrijd niet op moederdag naar haar toe kon gaan. Zij heet Mimosa (Carmen Sylva) en ik heb daarom mimosabloempjes en Carmen rozen in de taart verwerkt. Ik dacht dat je een naam bij je taart mocht plaatsen, dus ik heb tegen haar gezegd: if je gaat kijken dan herken je de taart vanzelf. Haha, niet dus :lol:

35

Hai Mireilla,
Ik heb wel een foto van je taart hoor, vond hem zo prachtig. :D
Zal ik hem hier even bij zetten voor je?
Gefeliciteerd he, ook voor de andere goud zilver en brons winnaressen, er zaten plaaaatjes tussen. :D

O, en de andere goud winnaars waren de beatrix potter en het huis van annenies natuurlijk. :D

36

Hi Wendy,

Dat zou heel lief van je zijn! Dank je! :Y  :D

37

komt eraan, ik heb ze volgens mij allemaal op de kiek en het goud of zilver certificaat ligt erbij. ;)

Dit is jou taart (dacht ik. :D )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AL6KK34J.jpg

38

wendy schreef:

komt eraan, ik heb ze volgens mij allemaal op de kiek en het goud of zilver certificaat ligt erbij. ;)

Dit is jou taart (dacht ik. :D )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AL6KK34J.jpg

Txs Wendy!!

Mireillea heel erg gefeliciteerd, ik vind hem prachtig, het doet me heel erg aan de stijl van Ben Israel denken. Echt top!

Overigens vond ik die mand ook heel erg mooi en was verbaasd dat deze geen prijs gewonnen had!

39

AnjaH schreef:

Txs Wendy!!

Mireillea heel erg gefeliciteerd, ik vind hem prachtig, het doet me heel erg aan de stijl van Ben Israel denken. Echt top!

Overigens vond ik die mand ook heel erg mooi en was verbaasd dat deze geen prijs gewonnen had!

Bedankt Wendy for het posten and dank je Anja voor je commentaar!Ik ben dol op Ron Ben Israel, hij is mijn grote voorbeeld. Ik ben ook dol op Scott Clark Woolley. Hij heeft ook zo'n mooie style!
Mijn mand won niets. Tijdens de één uur durende rit naar Alphen viel de bovenkant van de Bruidjurktaart om doordat ik hard moest remmen. De helft van the top bloemen was stuk en deze viel op the board van de mand. Daardoor raakte deze beschadigd. Ik hoorde achteraf van Mrs. Ford dat dat zorgde voor puntenaftrek. Anders had ik toch een kleine prijs gehad voor de mand. Maar een kleine prijs alleen want ze vond ook dat de rozen meer centraal in het stuk moesten zijn.
Maar ik ben blij met mijn prijs die ik wel heb gewonnen. Je can niet alles hebben!