1 Laatst bewerkt door tamara14 (09-05-2010 18:15)

Onderwerp: Aan alle mama's....

EEN HELE FIJNE MOEDERDAG!!
http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/bloemliefde.gif

Gekregen:
een zelfgemaakte bloempot met een bloem van oasis met rietjes erin geprikt met een mooi gedichtje (van school) en een hondje met een wiebelend hoofd (zoon, 4 jr)
een glas met een eigengemaakte tekening met glasverf en een mooi gedichtje van school en een mooi sieradendoosje(dochter 6 jr)
zelfgemaakte magneten van gips en een oorkonde met een gedichtje (van school) en een doosje waar een zingende bloem uitspringt (zoon 10 jr)

Groetjes,
Tamara

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

2

Re: Aan alle mama's....

Van mij ook!
http://gallery.me-to-you.org/albums/Moederdag/moederdag13.png

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000205B0.gif

ik heb gekregen:
een zelfgekleid bakje met dood tuinkers op een watje (zoon, 2 jaar)
een getekend doosje met een zelf geklust stukje zeep en een zelf (over)geschreven gedicht. (zoon 6 jaar)
en een met glitterbeplakt theedoosje met een "cadeaubon" "om te helpen koken"  en een uit haar hoofd opgezegd gedicht. (dochter 4 jaar)

4

Olga'74 schreef:

http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000205B0.gif

ik heb gekregen:
een zelfgekleid bakje met dood tuinkers op een watje (zoon, 2 jaar)
een getekend doosje met een zelf geklust stukje zeep en een zelf (over)geschreven gedicht. (zoon 6 jaar)
en een met glitterbeplakt theedoosje met een "cadeaubon" "om te helpen koken"  en een uit haar hoofd opgezegd gedicht. (dochter 4 jaar)

Van mij ook elke moeder een fijne moederdag.
Al vind ik het zo commercieel als maar kan, net als valentijnsdag.
Zei zij met een grote glimlach op haar gezicht omdat ze van haar mannetje een top cadeau heeft gekregen, dus lekker hypocriet haha.

Buiten de prachtige zelfgemaakte suikerbus(van de jongste, 5 jaar) en een foto van het dagje uit van mijn oudste dochter in een tas met een mooie tekening erop, wat ik dus eigenlijk wel leuk vind van moederdag, had mijn man voor het eerst (omdat we het dus zo commercieel vinden, doen we daaraan niet mee was de afspraak)echt een verassing.
Hij heeft me dus al ingeschreven voor een cursus bruidstaarten maken en een cursus spuittechnieken.Nou wist ik wel dat ik die zou gaan doen, maar mocht me maar steeds niet inschrijven van hem, jaja nu weet ik dus waarom ik dat niet mocht, vond het al zo raar en zijn excuus klopte ook van geen kant.
Was bijna een echtscheiding hahahaha.

5

Dood tuinkers.. Hahaha Lig dubbel Heerlijk. En Patje, wat heerlijk zulke cadeaus! Lief hoor. Hier ondanks de zelfde gedachten van Patje en man schandalig verwend.

Hier 2 geverfde houten sieraden doosje (wel verschil van maat) van elk (zitten op de zelfde groep van het kdv). Daarnaast een prachtige plant voor buiten en... Mijn KENNIE!!! Veel te gek natuurlijk, maar kan niet wachten hem uit te proberen. Voorlopig kijk ik er al de hele dag tegen aan, want hij staat naast me en ik lig al sinds vrijdag op bed ziek te zijn. Heb nog nooit zo'n rustige moederdag gehad.  :D

Ik snap mijn moeder nu wel beter dat ze alle 'zooi' van ons van vroeger nog heeft bewaard. Ben zo blij met de maaksels van de kinderen.  Ik kreeg van mijn eigen moeder (gisteren mee gegeven aan mijn vriend op de verjaardag van mijn broer ) een heeel lief boekje: mama is lief met een heel lief kaartje vol lof over dat ze mij zo'n geweldige moeder vindt!  Wat een schat. En dan ben ik niet eens op haar moederdag vandaag.

Maar natuurlijk wens ook ik alle mama's nog een hele fijne dag toe. Ik vind mama zijn alleen al zo'n rijk gevoel.

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

6

voor alle mama's een fantastische moederdag gewenst met jullie allerliefste kinderen.
hier in Antwerpen geen moederdag vandaag, bij ons pas op 15 augustus

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

7

Leuk he? Al die zelfgemaakte dingen. Van mijn dochter van 3 kreeg ik een hele mooie zelfgemaakte ketting in een zelfgemaakt doosje. Van mijn jongste van 1 een theepot van papier waarop ze zelf had zitten kliederen met verf (nu zijn die vlekken van 3 weken geleden ineens erg verklaarbaar :D ). Tussen de 2 lagen van de theepot zat een doosje met een zakje thee en een lekker stukje fudge.

Deze 2 cadeaus gaan weer mooi in de grote verzameldoos voor later.

Fijne moederdag!

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

8 Laatst bewerkt door jantje1978 (09-05-2010 20:05)

ik vind moederdag altijd een beetje akelig aangezien mijn moeder niet meer leeft maar mijn eerste moederdag wel speciaal hoor, heb een pandorabedeltje van een cupcake gehad en het allermooiste een schilderijtje met handjes en voetjes van mij dochter, dat verklaard de paarse teentjes en oranje nageltjes haha

9

Ik heb een papieren handtasje gehad met nivea creme erin en natuurlijk het gedichtje!!!!

En van me man voor alle goede zorgen voor onze dochter een dagje beurs in alphen ;)

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

10

Och, ik had vanmorgen zo met mijn kleine spruit van bijna 4 te doen. Hij was de afgelopen week niet naar het kinderdagverblijf geweest in verband met de vakantie, en hij had dus nix gemaakt! En hij had heel goed in de gaten dat zijn broers van 6 en 8 wel wat hadden voor mama. Dat deed wel ff zeer. (En dinsdag ga ik er wat van zeggen op het kinderdagverblijf).....
Maar in het bezit van een glazen flesje, beschilderd met een bloem erin van chenille en papier. (van spruit8)
En een zelf overgeschreven gedicht en een tekening met tekst van spruit6. (Mama ik ben heel veel van jou hart) en (mij mama vint leuk kooken).
Heerlijk!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

11

jantje1978 schreef:

ik vind moederdag altijd een beetje akelig aangezien mijn moeder niet meer leeft maar mijn eerste moederdag wel speciaal hoor, heb een pandorabedeltje van een cupcake gehad en het allermooiste een schilderijtje met handjes en voetjes van mij dochter, dat verklaard de paarse teentjes en oranje nageltjes haha

Dan krijg jij van mij een dikke knuffel vandaag  ;)

Ik kreeg vandaag van mijn jongste (3) een versierd papieren zakje met daarop een versje (door juf gedrukt maar door haar volgekleurd) met daarin allemaal theezakjes met aan elk uiteinde een hartje met iets liefs op, dat zij dan telkens had gekleurd.

Van de oudste (6) kreeg ik een ketting gemaakt van spaghetti's voor in de soep (dacht hij).  Maakt niet uit, vind het prachtig! 

Van mijn man kreeg ik de reeks boeken van de International School of Sugarcraft (allemaal) en nog een leuke koekjesuitsteker waar je lettertjes mee in de koekjes kan duwen meteen. 
Heb ik dan ook dadelijk getest, we hebben koekjes gemaakt voor de oma's.

Lieve bakgroetjes, Hilde
Mijn oventje is mijn beste vriend :)

12

Jantje1978 van mij ook een dikke knuffel voor deze dag!!

Ik heb van m'n oudste (5 jaar) een zelfgedecoreerd theedoosje gekregen met een foto van hem erin en hij heeft 2 liedjes gezongen en 1 verse opgezegt. Van de jongste (2 jaar) een placemat met zijn foto een gekleurde (nou ja, gekraste) vlinder met een versje erop, een heerlijk ontbijt op bed en de taartdoos van de xenos!!

Voor m'n moeder had ik een keer geen taart.. ze is aan de lijn dus maar even niet. ik heb het boek 'vertel 's Mam' gekocht. Daarin staan allemaal vragen die zij moet beantwoorden en later aan mij terug moet geven (whahaha eigenlijk best een raar cadeau, dat ze 't terug moet geven hahah) en ik heb voor haar gekookt vanavond.

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

13

ik heb 2 zelfgemaakte kettingen gekregen .(gemaakt van geverfde macaroni elleboogjes ) .en dikke knuffels en kussen. en uitslapen ...

van mijn 2 kids 3.5  en 16 maanden .
gemaakt op het kdv.ze stonden al vanaf donderdag in een mooie geschilderde envelop op de kast te wachten..
en niet gezegt wat er in zat he !!

14

Ik ben vandaag ook zo verwend:
Van oudste (9jr) een gedicht, een kortingsbonnenboekje (met geheel verzorgd bad, ontbijt, taart)
Van oudste van de tweeling een kleurplaat, van de jongste een juwelendoosje met foto en 2 beloftes (komende week geen tv kijken en geen snoepje na school) en van jongste een beschilderd theeglas met een theezakje.
Maar dit vond ik de allerleukste verrassing:
een zelfgemaakte marsepeinen taart.
Ze hebben mijn taartspulletjes meegebietst naar oma toen ze daar vorige week gingen logeren en ook mijn receptenboekje (met recepten in een soort codetaal geschreven, dat ze daar uitgekomen zijn!) en daar hebben ze deze taart in elkaar geflanst:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8IV6ZUYM.jpg

En daarna de taart "verstopt" in de vriezer van een vriendje, die ze vanochtend hebben opgehaald.

Echt, ik vind het zo fantastisch; ze hebben echt geprobeerd iets speciaal voor mij te maken. Ben zoo trots op ze.

Van manlief een vierkante springvorm (ook lief). Ben erg blij en trots op mijn gezin!

15

hier kreeg ik vanmorgen een theepot uit papier geprikt die om een wcrol geplakt zat. en in de theepot zegmaar zaten 2 zakejs thee.. (zou mijn dochter mijn smaak weten, kaneel en citroen, hmm lekker!!!)

en namens manlief en 2 dochters een hunkemoller cadeaubon.. zodat ik eens met echt iets voor mezelf thuis kom. en niet voor hun...

en daarna werd ik meegenomen naar de efteling...

een beginnende taartenbakster....
http://taartenvanangie.hyves.nl/

16

wat een leuke dingen kreeg iedereen vandaag!
Ik heb een prachtige kaart gekregen met een hele lieve tekst waarvan ik de tranen in mijn ogen kreeg. In de kaart was met potlood gekleurt door dochter (2 jaar) en ik mocht samen met mijn mams vandaag naar een high tea!
Heel erg leuk!

17

De tijd van de pasta kettingen, macaroni fotolijstjes, gedichtjes en andere schitterende knutselwerkjes is hier helaas voorbij. Maar gisterochtend werd ik wel verrast met een uitgebreid ontbijt op bed, schitterend boeket, een roos en als verrassing hadden ze een tante (woont in Purmerend) gevraagd om 3 kadobonnen van Piece of Cake meet te nemen. Mijn moeder was gisteren jarig en die tante kwam natuurlijk ook en heeft de bonnen meegenomen. Dus op moeders verjaardag ook nog eens 3 bonnen gehad en kan ik weer heerlijk shoppen in het taartenwinkeltje. Gisteravond werd ik helaas toch nog gebeld om te komen werken dus dat was even wat minder maar al met al toch een hele leuke moederdag gehad.

Groetjes Fatima

18

Ik ben 28 april al verrast door Otis die op zijn "werk" een houten kookvork met verf en glitter had bewerkt. Erbij zei hij een prachtig verhaspeld moederdagversje, zó schattig! Jammer dat je niet direct uit je werk de videocamera hebt draaien!
Luna heeft op de bso een vogelhuis getimmerd en op school een bouwplaat-vaas-met-tulpen gemaakt. erg leuk.
Verder heeft ze zondags Otis in een ridderpak gehesen en zichzelf in een prinsessejurk en daarna heeft ze Otis allemaal liedjes geleerd en dingen die hij moest zeggen. Tenslotte hebben ze samen een tekening op een canvas gemaakt ( waarbij beiden een heeeel ander idee hadden, hihihi).
Dus wakker gesprongen door Otis en gezongen door Luun. Heel lief & leuk!

Maarre... als juf heb ik er niet zoveel mee hoor... tsjonge moest nu ook al op 29 april klaar zijn, en dan moet het ( vind ik) ook niet een lullig knutselwerkje zijn, maar iets wat ook nog enigzins gebruikt kan worden/mooi is/nut heeft... Vind het elk jaar weer een bevalling!

Groetjes Sas

19

Gisteren verwend door mijn kinderen met lieve knutsels, maar nog meer door mijn eigen moeder.
Van een moeder, voor een moeder!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!