Dood tuinkers.. Hahaha Lig dubbel Heerlijk. En Patje, wat heerlijk zulke cadeaus! Lief hoor. Hier ondanks de zelfde gedachten van Patje en man schandalig verwend.
Hier 2 geverfde houten sieraden doosje (wel verschil van maat) van elk (zitten op de zelfde groep van het kdv). Daarnaast een prachtige plant voor buiten en... Mijn KENNIE!!! Veel te gek natuurlijk, maar kan niet wachten hem uit te proberen. Voorlopig kijk ik er al de hele dag tegen aan, want hij staat naast me en ik lig al sinds vrijdag op bed ziek te zijn. Heb nog nooit zo'n rustige moederdag gehad.
Ik snap mijn moeder nu wel beter dat ze alle 'zooi' van ons van vroeger nog heeft bewaard. Ben zo blij met de maaksels van de kinderen. Ik kreeg van mijn eigen moeder (gisteren mee gegeven aan mijn vriend op de verjaardag van mijn broer ) een heeel lief boekje: mama is lief met een heel lief kaartje vol lof over dat ze mij zo'n geweldige moeder vindt! Wat een schat. En dan ben ik niet eens op haar moederdag vandaag.
Maar natuurlijk wens ook ik alle mama's nog een hele fijne dag toe. Ik vind mama zijn alleen al zo'n rijk gevoel.
To wish you were someone else, is to waste the person you are.