Jeeeee Ik ben weer thuis...
Ik heb Bart gisteren een mailtje gezonden dat ik mij moest afmelden voor de wedstrijd.. er staat hier een halve taart op tafel en door persoonlijke omstandigheden lukte het me gewoon niet om er iets van te maken..
Soms heb je van die weken dat alles tegen zit..
Ik kreeg een mailtje dat mijn deelnemersbewijs wel als toegang diende en na de berichtjes van Jax vannacht
Ben ik dus toch heen gereden..
Het was druk, yep zekers maar lang niet zo ondoorgaanbaar als in Birmingham! Ik vond het leuk een grotere diversiteit aan deelnemende stands te zien, vooral het airbrushen vond ik echt geweldig!
Het enige jammere vond ik dat het boven niet toegankelijk is voor rolstoeldames, beneden was het toch redelijk beperkt en wellicht dat daar toch voor volgende keer een oplossing voor te bedenken is..
Rond een uur of 3 had ik het eigenlijk wel gezien maar werd door Pooh, Ottolien en Anstart overhaald om mee te gaan eten.. Met 3 andere dames, Heidi, Anstart en Ottolien lekker de stad in gegaan, (Dames bedankt voor de hulp bij de schoenen!!!
ze zitten heerlijk en zijn super sexy!!
) en daarna heerlijk gegeten in Alphen.. en het was niet alleen heerlijk het was super gezellig..
Vond het leuk weer een hoop nieuwe gezichten te zien.. maar ook oude bekenden aan tafel!
Heb weer een geweldige dag gehad, Bart, dames.. Bedankt!
Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!