Als standhouder mag ik eigenlijk niet reageren, maar aangezien mijn compagnon/business partner het ook doet 
Wij zijn al een paar keer naar Birmingham geweest en geloof me, als je deze beurs druk vind, dan wordt je daar gek.
Jullie praten over een grote lokatie, maar wie gaat het geld betalen die een grotere lokatie met zich mee brengt. Toegangsprijs vind ik niet teveel (plus gratis consumptie), dus willen jullie meer betalen? Zoniet, dat moeten de standhouders de extra kosten betalen. Ik kan jullie met mijn hand op mijn hart vertellen dat ik op een beurs geen winst maak, ik ben al blij dat ik quitte speel. Ik heb zelfs een beursaanbieding gedaan op producten waar ik normaal gesproken al goedkoper mee ben, om de discussie te voorkomen dat er geen aanbiedingen zijn.
Sorry dat ik misschien een beetje hard/fel reageer, maar ik heb me weken uit de naad gewerkt om ervoor te zorgen dat ik mijn stand in orde heb. Ik heb een geweldige dag gehad, op sommige momenten was het best druk, maar ik heb ook echt de tijd gehad om met mensen te praten en mijn lieve vriendinnetjes die me kwamen helpen ook. Dank je wel lieve schatten, die me gewoon kosteloos bijstaan, voor jullie geweldige enthousiasme ( Tirza, Sandra en Lune)
Ik word gewoon boos vanwege de negativiteit, terwijl iedereen zo zijn best doet.
We moeten blij zijn dat iemand zoals Bart, die een banketbakkerij heeft en dus ook bijna 24/7 werkt de moeite neemt om iets te organiseren, waar hij dus zelf absoluut geen winst uit maakt, maar het alleen doet uit liefde voor het vak.
Ik vind de beurs nu al een succes, het is al groter dan vorig jaar en ik kijk uit naar morgen.
Enne dames, voel je niet bezwaard, hoe druk we het ook hebben, om je even voor te stellen, ik ben niet meer zoveel op het forum, dus ken niet iedereen meer, maar vind het zo leuk om forummers te leren kennen of al bestaande klanten 
Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!