1

Onderwerp: programma CAKE BOSS

Hallo.....

kijken jullie ook op discovery channel programma CAKE BOSS..
Ik heb het vanavond voor de 1e keer gezien...
Wat een taarten kunnen ze daar maken zeg schitterend..
Zelfs details van lampjes en rookmachine etc....(brandweertaart).

Als niet vergeet ga ik het zeker elke keer volgen het programma..

Nanda

2

Re: programma CAKE BOSS

Is echt super. Vandaag was aflevering 2, dus je hebt nog niet veel gemist. Ze staan trouwens ook op YouTube. Hier heb ik al veel afleveringen gekeken, maar ik blijf me verbazen.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

zat toch met tranen in mijn ogen toen hij over zijn pa vertelde hoor..

echt een zalig programma!

moet dringend onze provider opbellen voor een extra digitale schijf, want deze staat bijna vol!

Mama van 2 crazy kids en 2 lieve honden, vrouw van Bart...

4

Baal er zo van dat er geen herhaling van op komt  :nooo
Komt net op de GTST tijd, en tja, dat volg ik al vanaf het begin  O-)

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

5

haha ik heb hem al helemaal gekeken^^
ik heb beide sceries al gezien :D
ik heb ze op dvd vandaar

Enthousiaste groet, Maxime

6

ik deed mn best maar ik trek die vent echt niet en t gaat meer om hun onderlinge issues dan om die taarten en dat vind ik minder

7 Laatst bewerkt door Jax (20-04-2010 21:31)

etmc schreef:

ik deed mn best maar ik trek die vent echt niet en t gaat meer om hun onderlinge issues dan om die taarten en dat vind ik minder

Ja dat was mij ook al op gevallen. Het is echt zo'n typisch Amerikaans Italiaanse familie met een hoop geschreeuw op niks af en dat met een New Yorks-accent. :lol:
Maar ik kijk evengoed, want ik vind de taarten die je wel voorbij ziet komen toch wel erg mooi.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

8

etmc schreef:

het programma gaat toch ook over hem, zijn familie en zijn bedrijf in de eerste instantie. Het is een reallifesoap. Jan Smit en die andere snuiter van wie ik de naam kwijt ben zingen toch ook niet de hele tijd in die soaps
Ik vind hem juist grappig maar dat komt misschien omdat mijn man bij italianen werkt

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

9

ja helaas is t een soap :( had liever een soort van docu gezien.... of iig meer de focus op hun prestaties als bedrijf dan over t gemekker eromheen...

Milouk schreef:

heel herkenbaar!! Ik kijk nu dus gtst op de pc nadat ik cakeboss heb gezien.  :Y

11

Het gaat ook meer om de familie enz dan om de taarten. Het had net zo goed over een kleermaker kunnen gaan ;) Wel erg amerikaans hoor veel gegil en gedoe. en op een gegeven moment ben ik steeds dat familie liefde enz ook wel zat ppfff. Hou van mijn familie hoor maar ik hoef dat niet om de vijfminuten te zeggen..

12

Niet Rain????? :lol:  :lol:

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

13

ik heb toch echt wel met veel plezier gekeken
wat me wel opviel is dat de laag fondant op die brandweertaart en vooral op die fashionistataart echt megaaaaa dik was
en tja dat italiaans/new yorkse accent vond ik juist wel wat hebben
de taarten op de achtergrond waren echt helemaal super !!!

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

14

Ik heb het alleen maandag gezien, is dat er elke avond op?

Groetjes, Elly

15

Wat een top programma zeg en wat een taarten ! tjee.. haha echt kunstwerken...

En hoe die dingen vervoerd wordne.. mijn hemel!

ik schuif er gtst op naar de volgende ochtend :P

jups elke avond Elly! (doordeweeks dan)

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

16

Ik heb het maandag voor het eerst gezien. Prachtige taarten! :Y
Het geruzie tussendoor vond ik ook wel jammer, maar dat is nu eenmaal zo met dit soort programma's. Je hebt zoiets ook over motors en drie broers.

Maar...wij gaan van de zomer naar Amerika en manlief heeft opgezocht waar dit zit (New Jersey) en heeft het opgenomen in ons reisschema...
Ik ga daar dus even een kijkje nemen, grappig he?

17

Op welke zender komt dit? Ik heb ook al enkele afleveringen op YouTube gezien :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

fruitcake schreef:

Ik heb het maandag voor het eerst gezien. Prachtige taarten! :Y
Het geruzie tussendoor vond ik ook wel jammer, maar dat is nu eenmaal zo met dit soort programma's. Je hebt zoiets ook over motors en drie broers.

Maar...wij gaan van de zomer naar Amerika en manlief heeft opgezocht waar dit zit (New Jersey) en heeft het opgenomen in ons reisschema...
Ik ga daar dus even een kijkje nemen, grappig he?

ohhhhh dat is wel helemaal super leuk

19

Liens schreef:

Op welke zender komt dit? Ik heb ook al enkele afleveringen op YouTube gezien :)

discovery channel

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

20

echt geweldig ben het net aan het kijken echt zo'n heerlijke temperament volle familie ik hou daar wel van en wat een kunstwerken zeg, die bruidstaarten het lijkt zo makkelijk hoe ze het doen maar wat een werk en veel mensen die er werken
geweldig programma

21

Milouk schreef:

Hier nog zo'n fan van GTST.Ik kijk het op youtube.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

22 Laatst bewerkt door Toeties (21-04-2010 14:13)

www.casttv.com daar staan ook heel wat afleveringen gratis te bekijken, wel zonder ondertiteling!
ik vind het echt een geweldig programma, wat een tempo hebben ze om een taart te bekleden!

oh ja trouwens hij heeft het steeds over moddeling chocolat, bedoelt hij daar marsepein mee?

23

Toeties schreef:

oh ja trouwens hij heeft het steeds over moddeling chocolat, bedoelt hij daar marsepein mee?

huh? die vergelijking snap ik niet helemaal.
Maar google op modeling chocolate en je vind een heeeeeeeeeeeleboel recepten.

Ik download alles, maar ik kan aflevering S02E09 tot en met S02E12 niet vinden :( Iemand een linkje????

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

24 Laatst bewerkt door Pooh (21-04-2010 14:53)

Modeling chocolate is 'modelleer chocolade', oftewel, kneedbare chocola.
Zoek maar eens op chocolate leather, het is leuk spul!

:rolleyes: Lastig die mensen die net ff eerder posten. Ik zal de linkjes eens zoeken Tirz. :rolleyes:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

25

o trouwens: gevonden op google:

definitie van modeling chocolate:
Modeling chocolate is a pliable chocolate paste made by melting chocolate  and combining it with corn syrup and/or a simple syrup (made from table sugar and water). Primarily used by upscale cakemakers and patisseries to add decoration to cakes and pastries, modeling chocolate is formed into a variety of shapes and structures that cannot be easily accomplished with other softer edible materials such as buttercream frosting, marzipan, or fondant. Modeling chocolate can be made from white, dark, semi-sweet, or milk chocolate

Modeling chocolate, sometimes called chocolate plastique, has the advantage of being more delicious than fondant. Modeling chocolate can be made with dark, milk, or white chocolate. The white chocolate version can be colored to make any color of the rainbow. It is the cake decorator' s equivalent of edible Play Dough.

Modeling chocolate can be used to make 2-D and 3-D edible decorations that impress. The results can be whimsical or elegant, or both. This easy two-ingredient recipe makes a chocolate dough that you can mold, shape, cut, tie, and paint to create whimsical or elegant decorations for cakes and desserts..

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs