1

Onderwerp: moeder en dochter workshop ?

ik wou graag met mijn moeder op een zaterdag een workshop volgen in de omgeving van dronten ,zo goedkoop mogelijk ,maakt niet uit wat voor n taart het word ,en het hoeft ook niet iemand te zijn die er superveel van af weet ofzo .

weet niet of ik hier goed sta ,maar anders verplaatsen jullie hem wel he ?

INACTIEF

2

Re: moeder en dochter workshop ?

niemand ??......

INACTIEF

3

Geduld hebben hoor, er zijn nog veel dames aan het werk. Niet iedereen zit hier de hele dag :O :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

haha  3 minuten later...
Maar inderdaad, eventjes gedult hebben haha! :lol:

5

Wel bijna iedereen, niet iedereen. Maar wil je nu een workshop of gewoon gezellig freubelen?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

melaniepelanie schreef:

haha  3 minuten later...
Maar inderdaad, eventjes gedult hebben haha! :lol:

Er zit naast die drie minuten nog wel een uur tussen hoor ;)

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Had het over haar reactie Jolanda71 :P

8

Pooh schreef:

Wel bijna iedereen, niet iedereen. Maar wil je nu een workshop of gewoon gezellig freubelen?

maakt niet uit ,maar wel met mn mam tuurlijk ;)

INACTIEF

9

melaniepelanie schreef:

Had het over haar reactie Jolanda71 :P

Dan zit er nog steeds een uur tussen.

Nouuuu PARDON!

11

:S Heuh :/

Maar goed, om even antwoord te geven; als je hier links in het menu klikt op *links* dan kijkt bij mede baksters en in je provincie dan zie je wie er in je omgeving bakt en meestal ook workshops geeft, misschien kun je daar iemand vinden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Ik zou ook nog altijd nog een freubeldagje organiseren dus je bent dan altijd welkom... Dronten wezep is een half uurtje... binnenkort maar eens een datum prikken dus als je dan midden van het land en dan wezep in de gaten houdt....

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

13

annemieke-76 schreef:

Ik zou ook nog altijd nog een freubeldagje organiseren dus je bent dan altijd welkom... Dronten wezep is een half uurtje... binnenkort maar eens een datum prikken dus als je dan midden van het land en dan wezep in de gaten houdt....

ok.., maar n paar vraagjes ;
1 kan ik (11) met mijn moeder (nu 45 en over een week 46) daar ook heen ?
2 moet je zelf wat meenemen ,een deel van het bedrag betalen ,of is t gwn gratis ?

INACTIEF