26

Re: Voor 10 euro !

wat een krent!

Hij is zooo mooi, ze zal zich wel schamen als ze hem ziet. Nu maar hopen dat ze haar vriendinnen niet verteld dat ze een zot heeft gevonden die zulke super taarten maakt voor een tientje!

27

Re: Voor 10 euro !

Hij is hartstikke mooi. En dat jongetje moet Plop wel herkennen! Mijn zoontje van 20 maanden zei net meteen "Popje" en dat is dus kabouter Plop.

Groetjes Ingrid :+

28

Re: Voor 10 euro !

Een hele leuke Ploptaart!
Plopperdeplopperdeplop, 10 euro is erg weinig, lief dat je het voor dit bedrag voor haar hebt willen doen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

29

Re: Voor 10 euro !

Sanja schreef:

Moeder wilde iets met Kabouter Plop. Haar zoon word Zondag 1 jaar. En mocht perse niet meer dan 10 euro kosten.... Paddesteol is van boerecake bekleed met marcepein en Plop is van marcepein... Ik was echt dikke drie uur bezig geweest. Aan het eind stond ik zo naar mijn creatie te kijken en denken " Dit is toch meer dan 10 euro waard :S "... Maar OK.. we hoeven niet altijd te verdinnen. Dit is toch maar een Hobby :)

Ik hoop dat haar zoon Kabouter Plop wel herkent ...

xxx Sanja


http://www.mijnalbum.nl/Foto-YB33D4ON.jpg

Het is al meerdere malen gezegd, maar deze taartje is zeker meer dan 10 euro ward.

Ik zou haar zeker wel zeggen dat dit maar een eenmalige aktie is, en dat ze bij een volgende bestelling volgens de prijslijst kan bestellen.  Kan ze vast op voorhand gaan sparen