51

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

WOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWW
:)
Wen, je kunt werkelijk waar aaaaaaaaalles maken!!
Super ontwerp en alles is ook weer super strak en mooi geworden!
Ik vind het echt ongelooflijk knap, dat je elke keer weer een nieuw ontwerp kunt verzinnen!!
Ik weet het... je zei al ik maak nooit 2x dezelfde... maar toch.. jouw creativiteit kent gewoon geen grenzen!!!
:)

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

52

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. Het lijkt wel of het mijn weekendje was. ;) :lol:

Lies schreef:

Het ziet er heel erg mooi uit!!!  Echt super?? Wat zijn de afmetingen van de taarten??

Groetjes

Lisette

Dat was 35cm, 30 cm, 24cm, 18cm,
Het was voor 80 personen, maar wel royaal taart dan hoor. Ik wilde dat ze de bovenste taart eventueel konden bewaren, al was het geen vereiste, toen ik zei dat het kon wat hoeveelheid betreft, waren ze toch blij. :D

53

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

kristien schreef:

waaaaw zeg, daar snij je toch niet in!!
leren we dit ook op de workshop? of zullen we dan meteen maar een weekje blijven overnachten? :D

:lol: :lol: :lol: Ik ga maar ruimte maken dan. :lol: :lol: :lol:

54

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

ilse schreef:

SUPER,GEWELDIG,PRACHTIG ENZ.ENZ
Zoals gewoonlijk!!! Heel erg mooi. nieuwsgierigheidje, hoeveel uur ben je hier nou mee bezig geweest?

Emmmmmmmmmmmmmmmm, VEEL?
Geen idee, in ieder geval vrijdag de hele dag tot half 11 in de avond. (ja, die bumba taart moest daarna nog :o )
En al diverse uurtjes in het voorwerken, de roosjes een avond of twee, de vlinders, de strikken, de engeltjes, ik weet echt niet hoe lang bij elkaar, wil ik denk ik ook maar niet weten. :D

55

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Waw! Wat fantastisch weer Wendy! Ik denk elke keer dat je me niet meer zult kunnen verbazen, heb ik het even mis!!! :Y :Y :Y
Alweer PRACHTIG!!! Ik blijf het herhalen...!
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

56

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Kan alleen maar zeggen: WOW!!!!

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Allememachies...
dit is niet meer normaal hoor
xxxx

:lol:

58

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Wat prachtig Wendy, vind deze eigenlijk nog mooier dan je winnende taart, vooral vanwege die knal kleuren!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

59

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Wendy...hij is echt prachtig !!
Wat jammer dat je geen opleiding voor banketbakker hebt gedaan, je had hier een prachtige zaak van kunnen maken en de hele gooise matras had je dan als klant gehad (wat helemaal top is want die trouwen namelijk gemiddeld veel vaker dan 1 keer :O)

60 Laatst bewerkt door corina (30-05-2007 12:06)

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

OOOHHH Wendy wat een geweldige taart, als ik nog eens ga trouwen mag jij er zo een voor me maken :lol:

Ik vind deze nog veel mooier als de winnende taart op de beurs :Y

61

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Wat is hij mooi!!! Ik kan me voorstellen dat het je niet precies uit maakt hoeveel uur je er steekt!! Dit gewoon een kunstwerkje, als je daar mee bezig bent ga je niet telkens op de klok kijken hoeveel tijd het allemaal kost, toch!!?

62

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

nnicole1234 schreef:

Wendy...hij is echt prachtig !!
Wat jammer dat je geen opleiding voor banketbakker hebt gedaan, je had hier een prachtige zaak van kunnen maken en de hele gooise matras had je dan als klant gehad (wat helemaal top is want die trouwen namelijk gemiddeld veel vaker dan 1 keer :O)

Hihi, je hebt gelijk, die meerdere huwelijken daar is een gat in de markt. :D :lol:

63

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Wow gaaaaf!! Lekker druk :D
En hij klinkt ook nog lekker :)

Die lollies voor de kinderen vind ik echt een super idee, kwam dat van het bruidspaar of van jezelf?

64

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

geen woorden voor!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

65

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

zucht.....wat een super stoere mooie bruidstaart!!!! En het klopt helemaal! mooie bloemetjes en vlindertjes en engeltjes  en een strik en zilver en nog veel meer...de freule wist wel wat ze graag wou, dat je hoofd niet is gaan tollen! Compliment!!

hmmm...ik wil dit ook allemaal kunnen....cursusjes of dertig???? (-;

groet Corinne

Groet Corinne

66

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Heel kunstig gemaakt, heel erg knap! De details, super gewoon! Al hoewel het niet mijn smaak bruidstaart is vind ik hem heel bijzonder!

67

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Toby schreef:

Wow gaaaaf!! Lekker druk :D
En hij klinkt ook nog lekker :)

Die lollies voor de kinderen vind ik echt een super idee, kwam dat van het bruidspaar of van jezelf?

We hebben een tijdje terug ruim een uur aan de telefoon gehangen, (ze wonen in Friesland, dus moest het per telefoon) en veel gepraat terwijl ik aantekeningen maakte. Daarin kwam zij met een idee voor iets voor de kids erin verwerken, het liefste vlinders ofzo op stokjes. Toen kwam ik met de rozen eronder, want ze wilde toch al veel rozen en de vlinders blijven niet zo op een kaal stokje zitten vrees ik. :)

68

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Hetis dat we al getrouwd zijn, maar anders wist ik wel bij wie ik mijn taart zou gaan bestellen. WAt een super mooie taart zeg! Die details en kleurencombi's echt heel mooi.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

69

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

OH MY GOD! (op z'n Janice van Friends)
En verder ben ik er helemaal stil van..

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

70

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Daar word IK zelfs even stil van... Respect!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

71

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

wat een kunstwerk zeg! Ik persoonlijk vind de bovenste twee heel mooi, de onderste wat minder en het geheel niet echt mijn kleurencombi.. neemt niet weg dat het een super originele bruidstaart is waar je trots op kunt zijn!

groetjes Ciska

72

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Jee, na alles wat ik hierboven gelezen heb, kan ik mij ook alleen maar bij toevoegen. Geweldig gedaan!
Blijf iedere keer verbaasd naar jou taarten kijken!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

73

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Hihihi, edankt voor de complimenten hoor, maar voor wie deze nog aanklikt, het is inmiddels alweer een ouwe taart. ;)

74

Re: De trouwtaart waar ik al zo lang over zat te miepen ;)

Misschien inmiddels een ouwe taart maar ik had hem nog niet gezien
Prachtig weer zoals altijd!!!!