1 Laatst bewerkt door manika (06-07-2007 07:47)

Onderwerp: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Ik had al op het forum gezegd dat ik geen taarten meer bak vanwege mijn verhuizing !!! Maar ik kreeg toch de kriebels, en toevallig kreeg ik een sms van iemand en had in Mei al kindje gekregen en vandaag had ze laatste keer zwangerschapsgym of ik dan niet even een taartje kon bakken. Maar natuurlijk, gelukkig had ik nog mijn spullen niet ingepakt !!!

Eigenlijk wilde ze alle 6 namen van de baby's (uit die groep) op de taart hebben, maar dat kon niet want ze had een kleine taart bestelt,en de namen veel te lang, dus heb ik op de zijkant rompertjes gemaakt en dan de begin letter erop gedaan. Dit vond ze erg leuk !!!!

Ik ben erg tevreden mee, vond het zonde om weg te geven   :o

Mijn babytje wordt steeds beter, iemand had laatst een bladzijde van bepaald boek gescant en daar stond in hoe je een lichaam moest boetseren, echt dit was nu VEEL duidelijker en ook betere vorm van het lichaam.

Morgen komt mijn keuken in flat, moet wel vanaf 10.00.14.00 wachten tussen die tijd komen ze het brengen, en kan ik over 2 weken een eigen taartje maken in mijn nieuwe huis    :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MFMHTZXJ.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYM67IT8.jpg

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Wat een leuk idee met de rompertjes!!!! Schattig babietje hoor, gaat aardig goed!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

3

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

De rompertjes heb ik heel makkelijk gemaakt namelijk : van internet duidelijke foto van een rompertje uitgeprint en dat op hard plastic geplakt ( plastic eerst heel goed schoon gemaakt ) maar nu heb je een mal voor een rompertje !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

heel mooi en wat een leuk idee die rompertjes zo!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Heel erg leuk gedaan zo met die rompertjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Sterkte met wachten morgen ;) Een heel leuk taartje geworden!!!

7

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Leuk met de rompertjes aan de zijkant!

8

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Hahaa! Wat een schattig lief taartje... met prachtig babietje...

Ik vind het idee van de letters op de rompertjes ook leuk!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

tjeemig.... geboren met 6 namen, iemand van adel  hahaha. De laatste heeft bij ons al 3 namen vond dat zelf errug veel. volgens manlief kon dat wel omdat het juist de derde was en dat ze daardoor een beetje extra verwend moest worden omdat ze al twee oudere zussen heeft. Hmmm ben nu al heeel erg hard aan het sparen voor de toekomstige kosten van de andere twee freules die tot hun einde des levens bij de psych zullen zitten voor al het aangedane leed wat hun is overkomen doordat zij maar twee namen hebben. Kan ook zo zijn dat de jongste dus haar hele leven bij de psych zit door al het leed wat haar juist is aangedaan door die extra naam waardoor haar zusters altijd een soort van een "wij-tegen-jou"-strijd hebben gehad. Hoop op het laatste is goedkoper.

Maar je taartje is prachtig, en je ouders zullen blij zijn met het feit dat je een eigen keuken (lees: HUIS :D) hebt. Dus gefeliciteerd met je taartje, huis en keuken!


Groet Corinne

Groet Corinne

10

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

corinne schreef:

tjeemig.... geboren met 6 namen, iemand van adel  hahaha. De laatste heeft bij ons al 3 namen vond dat zelf errug veel. volgens manlief kon dat wel omdat het juist de derde was en dat ze daardoor een beetje extra verwend moest worden omdat ze al twee oudere zussen heeft. Hmmm ben nu al heeel erg hard aan het sparen voor de toekomstige kosten van de andere twee freules die tot hun einde des levens bij de psych zullen zitten voor al het aangedane leed wat hun is overkomen doordat zij maar twee namen hebben. Kan ook zo zijn dat de jongste dus haar hele leven bij de psych zit door al het leed wat haar juist is aangedaan door die extra naam waardoor haar zusters altijd een soort van een "wij-tegen-jou"-strijd hebben gehad. Hoop op het laatste is goedkoper.

Maar je taartje is prachtig, en je ouders zullen blij zijn met het feit dat je een eigen keuken (lees: HUIS :D) hebt. Dus gefeliciteerd met je taartje, huis en keuken!


Groet Corinne

Nee hoor Corinne, het is geen baby van adel  ;)  maar 6 namen van de baby's die bij de zwangerschapsgym hoorden !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

11

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Ah, wat een leukerd!!
Ben benieuwd naar de eerste taart uit jouw eigen keuken!! :D:D

12

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Ahhhh wat lief die klein o-beentjes van de baby !!!
Leuk taartje hoor !!!

13

Re: Mijn aller laatste taart gebakken in mijn ouders hun keuken !!!

Leuk gedaan! Ik zou de knietjes toch wat meer onder het babietje leggen, dan wordt ie nog mooier!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"