1

Onderwerp: ff voorstellen

hallo meiden

Ik ben mellanie en hebben 2 meiden van bijna 3 en bijna 5.

Via via kwam ik op deze site terecht, en ben eens ff gaan snuffelen....

Maar jeetje wat maken jullie mooie taarten, mijn complimenten

en ja nu wil ik ook graag eens gaan proberen of het lukt.

Weet iemand trouwens of er ook workshops worden gegeven in eindhoven??

liefs mellanie

2

Re: ff voorstellen

hoi Melanie

welkom op het forum!!
Wij hebben laatst met een aantal taart gekken gewoon een dagje taartmaken onder elkaar gedaan in eindhoven en dit was erg gezellig!! Bij voldoende belangstelling wil ik het best nog een keer doen hoor!!
Iedereen is ergens anders goed in en je leert van elkaar!!!
En bedenk goed als je eenmaal aan deze hobby begint kom je er niet zomaar meer vanaf....is namelijk erg verslavend!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Re: ff voorstellen

Van wat ik gelezen heb is het een hele leuke dag geweest in Eindhoven!

Maar als je bijvoorbeeld al eerder een workshop wilt volgen kun je altijd bij mij terecht. Ik woon in Oosterhout, da's ongeveer 45 min. rijden vanuit Eindhoven. Voor meer informatie kun je op mijn site kijken.

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

4

Re: ff voorstellen

hoi

Rianne ik heb nog helemaal niks om zo een mooie prachtige taart te maken, ben dus een beetje aan het uitzoeken wat ik allemaal nodig heb om alvast een simpele taart proberen te maken.

Weet jij toevallig of er in eindhoven ook een winkel zit waar je eventueel spullentjes kan kopen en kan gaan kijken??

En lonnes ik ga eens op mn gemak op je site kijken..

groetjes mellanie

5 Laatst bewerkt door Minke (04-03-2007 20:31)

Re: ff voorstellen

Hahaha, dan ben je bij Rianne aan het juiste adres Mellanie! :D
Die heeft echt ALLES op taart-maak-gebied!!! ;)

Het was idd erg gezellig de vorige keer! Er komt vast nog wel een keer waar jij ook bij kan zijn!

Voor spulletjes kan je ook goed terecht hier bij de webshop!
Bij 'taarten bakken en docoreren' staat ook een topic met; "Wat heb je allemaal nodig voor het maken van een taart" (of zoiets in die trant)
Moet je maar eens kijken.

Enne, welkom hier!! :)

6

Re: ff voorstellen

hahaha Minke ...maar inderdaad ik heb redelijk wat dus als je een keer wilt komen proberen hoe de spullen werken voor je besteld hoor ik het wel!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

7

Re: ff voorstellen

Hoi Rianne

Meen je dat nou? Dat ik een keer mag komen kijken.. dat zal heel fijn zijn,

Ben nu al 3 dagen hier te vinden en in de webshop en ik weet niet waar ik t zoeken moet hahahaha....

je mag me ook mailen als je wilt natuurlijk mijn emailadres is mellanie24@hotmail.com

alvast bedankt

8

Re: ff voorstellen

Welkom mellanie, en het was idd erg gezellig. Zou zeker een keer op het aanbod van Rianne ingaan. Alleen ben ik er wel erg hebberig van geworden hoor ;)

9

Re: ff voorstellen

corina schreef:

Welkom mellanie, en het was idd erg gezellig. Zou zeker een keer op het aanbod van Rianne ingaan. Alleen ben ik er wel erg hebberig van geworden hoor ;)

:Y Zou ik ook zeker doen!
Enne... tsja, hebberig wordt je er zeker van... :O

10

Re: ff voorstellen

hahaha ik ben nog steeds hebberig hoor!!! Zou zo de hele shop leeg bestellen als het kon!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

11

Re: ff voorstellen

Heb net ook weer even besteld!! En ook gelijk betaald dus zal het wel donderdag binnen hebben ofzo!! :D:D
Heb er ook een bloemenuitstekerset bij gedaan. Leuk als je niet alleen maar marsepein of fondant besteld.
Ik zie dan nog veel meer dingen die ik wel zou willen, maar ja, het geld groeit ons niet op de rug... (en op de kinderbijslag moeten we ook nog even wachten... ;))

Ben je er al uit Mellanie, wat en waar je het gaat halen??

12

Re: ff voorstellen

Hoi minke

Hier in eindhoven zit volgens mij geen winkel of iets dergelijks, Ik heb rianne op de msn en ik kan haar vragen hoe en wat?

Maar ik ga beginnen met een ronde taart want dat is makkelijker als een andere vorm.

Mn dochtertje zat vanmiddag mee te kijken en zei meteen " ohh mama ga jij voor mij ook zo een mooie taart maken?" hahaha

dus ik hoop maar dat ik haar niet teleurstel

13

Re: ff voorstellen

Hai Mellanie,

In Eindhoven zit wel die kookwinkel op de Kleine Berg, maar die is behoorlijk prijzig!!
En met spullen van de Hema of de Blokker kom je ook een heel eind hoor! ;)
Verder werkt de webshop echt heel makkelijk hoor!
En bij de banketbakker kun je ook vaak terecht voor marsepein.
Op de Kruisstraat zit een bakker die ook marsepein levert. Anders moet je het gewoon eens vragen bij een bakker in de buurt joh.

Ik ben benieuwd naar je 1e taart!! :)

14

Re: ff voorstellen

hallo

Nou ik heb de basis spulletjes besteld bij de shop, dus ben benieuwd wanneer ik het in huis heb...

En dan kan ik eindelijk ook aan de slag, nou ja IK, mijn wederhelft zal zich er ook mee bemoeien denk ik hahaha

liefs mell

15

Re: ff voorstellen

Wanneer heb je het betaald?
Ik krijg als het goed is morgen weer een doosje binnen!! Joepieieie!!! :lol:
Wat leuk dat je wederhelft zich er ook mee gaat bemoeien!!
Wanneer is je dochtertje jarig? Of wordt het geen taart voor haar?

16

Re: ff voorstellen

ik heb het vandaag besteld en betaalt.

ik maak eerst een proeftaartje en mn dochter wil met sterren en hartjes.  En als ht goed lukt wil ze de barbie taart.

En ja mn wederhelft is een perfectionist dus weet niet of er wel zo blij mee zal zijn dat ie af en toe over mn schouder meekijkt...

17

Re: ff voorstellen

Heb je ook al een mailtje gekregen dat het spul onderweg is??
Ha, bij jou ook al zo'n perfectionist. Gelukkig 'bemoeit' mijn man zich niet echt met mijn taartenmakerij. ;)
Oh, leuk; een barbietaart! Die wil ik ook nog een keer maken!!

18

Re: ff voorstellen

mellanie schreef:

En ja mn wederhelft is een perfectionist dus weet niet of er wel zo blij mee zal zijn dat ie af en toe over mn schouder meekijkt...

Ha, geef hem een stuk marsepein en laat hem alvast een puzzelplaatje maken? Is-ie ff zoet :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

19

Re: ff voorstellen

ik heb nog geen mailtje gehad dat de spullen onderweg zijn.

En Marianne, ik denk dat ik dat ook maar doe zodat hij kan oefenen hihihi

20

Re: ff voorstellen

Heb de doos al binnen!!
Heerlijk weer, al die spullen!! :D
Ik kan weer even vooruit!