1 Laatst bewerkt door Mir2007 (11-02-2007 12:35)

Onderwerp: Miriam

Hoi,

Ik heb mij zojuist geregistreerd.
Even voorstellen. Ik ben 33 jaar en getrouwd sinds 4 jaar met mijn lieve man. Samen hebben wij een dochter van 2,5 jaar oud en een zoon van 10 maanden.

Vorig jaar ben ik gaan googelen voor de verjaardagstaart voor mijn dochter. Het zelf maken van een leuke taart sprak mij erg aan. Ik bak graag en knutsel graag. Dus ik ben gelijk de uitdaging aangegaan en heb een Bumbataart voor mijn dochter gemaakt.

Al lerende word je wijzer... Ik had nl. de poedersuikerresten met water weggedept. Was niet zo slim, want mijn marsepein begon te smelten. Maar ik kon ook nergens op de site en in mijn boek vinden hoe ik de suiker moest verwijderen.
DAT weet ik nu dus nog steeds niet?!?!?

In april moet ik aan de slag voor de 1e verjaardag van mijn zoon. Het wordt een Dikkie Dik taart. Hopenlijk kan ik voor die tijd nog een workshop volgen in Limburg of Brabant! Of wil een ervaren bakster mij de kneepjes van het vak leren!

Als ik dan weer ga denken over de volgende taart. Ben ik ook weer aan het denken wie ik zo'n taart kado kan doen. Dus mijn omgeving is gewaarschuwd..... wie weet krijg je voor je verjaardag wel een knutseltaart van marsepein (hihihi).

Groetjes Mir.