1

Onderwerp: dutchdecorator

Nou ik ook maar even dan!

Ik ben saskia 43 jaar twee zoons van 7 en 5 en een man die 300 km verderop werkt en er dus door de week niet is.
Tijdens ons verblijf in Amerika(2004 en 2005) ben ik met het taartdecoreren in aanraking gekomen(en omdat ik als tiener al banketbakker had willen worden was dit mijn kans!).
IK heb de wilton 1,2 en 3 cursussen gevolgd wat overeen komt met botercreme spuiten ,icing bloemen en bruidstaarten.
Ik had geen idee dat er in Nederland ook mensen hiermee bezig  waren en dacht een gat in de markt te hebben gevonden wat mij goed uitkwam omdat ik mijn baan als bacteriologisch analist voor het vertrek naar Amerika had moeten opzeggen.

nu geef ik dus workshops die gebaseerd zijn op de cursusboeken die ik gebruikte bij de 1,2,3, cursussen en verkoop taarten.
De taarten zijn langzaamaan meer naar de nederlandse markt aangepast( meer marsepein minder botercreme).

Het spuiten ligt me goed en ik vind het erg leuk de kennis over te brengen.

Ik ben erg blij met het forum omdat ik Amerikaanse spullen gewend was en die zijn hier of schaars of heeeeel duur dus kon ik via het forum vervangende ingredienten opsporen zodat ik ook zonder pak bakmix(in Amerika wel 30 verschillende soorten in de supermarkt) toch een lekker taartje kan fabriceren.
bedankt voor het lezen,

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!